Beagle Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Kan simpeler mensen Ga naar de Material Editor. Bij een bolletje druk je op het pipet en dan druk je op het model. Nu heb je de material van het model gepakt. Je ziet nu dat hij een bitmap gebruikt. Klik erop en zoek nu die texture in die enorme rotzooi van je computer. Druk dan op het dobbelsteentje zodat je de texture ook in de viewports ziet Reageren
Basssss Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Kan simpeler mensen Ga naar de Material Editor. Bij een bolletje druk je op het pipet en dan druk je op het model. Nu heb je de material van het model gepakt. Je ziet nu dat hij een bitmap gebruikt. Klik erop en zoek nu die texture in die enorme rotzooi van je computer. Druk dan op het dobbelsteentje zodat je de texture ook in de viewports ziet En hoe krijg ik die texture in de Material Editor? :$ Reageren
Basssss Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Kan simpeler mensen Ga naar de Material Editor. Bij een bolletje druk je op het pipet en dan druk je op het model. Nu heb je de material van het model gepakt. Je ziet nu dat hij een bitmap gebruikt. Klik erop en zoek nu die texture in die enorme rotzooi van je computer. Druk dan op het dobbelsteentje zodat je de texture ook in de viewports ziet En hoe krijg ik die texture in de Material Editor? :$ Reageren
Beagle Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Druk M voor material Editor, het pipet en dan op je model om de material op het bolletje te zetten, dan zie je ergens in het midden een grote knop met de texture naam, wat meestal eindigt op ".tga". Druk op die knop, en zoek je geëxtracte texture op uit het TXD. Selecteer die texture, druk op Open, en druk op het dobbelsteentje + sleep het bolletje naar je model. Reageren
Basssss Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Dat is het probleem, ik kan die textureknop niet vinden. Ben ik dan blind ofzo? Reageren
Beagle Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 [...]het pipet en dan op je model om de material op het bolletje te zetten, dan zie je ergens in het midden een grote knop met de texture naam[...] Je moet éérst op het pipet drukken, die zit links naast het menu met "default". Daar druk je mee op je model. Dan kan je verder gaan met op die knop te drukken, enzovoort. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.