S-te-Fan Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ha allemaal, Ik ben onlangs een mod gestart over de tachtigjarige oorlog voor Empire: Total War en ik dacht, laat ik m'n 2D zooi eens een keer zien op dit forum. Ik ben mar een n00b hierin en eigenlijk m'n eerste aanvaring met fotoschop. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Het is zo stil... en lekker rustig . Bewerkt: 13 mei 2009 door stefaneke Reageren
F1Master007 Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Het is zo stil... en lekker rustig . ROFL! Maar om even bij het onderwerp te blijven,vindt ik ze wel goed gelukt! Ik ben nog maar een beginneling met modden ( en fotoshopen heb ik nog niet gedaan), maar ik zou die niet zomaar ff doen. Erg goed gelukt, althans dat zeg ik. Edit: ff snel een vraag, mod jij( gta sa dus: auto's gebouwen enz...) met 3ds max? Bewerkt: 16 mei 2009 door F1Master007 Reageren
Exoit Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Kerel, Ik wil je wel helpen Zeg maar wat ik moet (als je het tenimste wilt) (ik bedoel photoshoppen he) (niet modellen) XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.