Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe krijg ik niewe gang op kaart

Zoals bruin

Ik zie vaaak op youtube bruine blauwe rode gangs

Maar hoe doe je dat :D

Geplaatst:
Hoe krijg ik niewe gang op kaart

Zoals bruin

Ik zie vaaak op youtube bruine blauwe rode gangs

Maar hoe doe je dat :D

De enige die ik ken zijn groen, paars, geel...

Mischien kun je even een filmpje posten waarin je dat hebt gezien? ^_^

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hij bedoelt vast dat mensen bijvoorbeeld de grove street kleren rood hebben gemaakt. maar met dat gang teritory verkleuren kan denk ik niet

Geplaatst:
Hij bedoelt vast dat mensen bijvoorbeeld de grove street kleren rood hebben gemaakt. maar met dat gang teritory verkleuren kan denk ik niet

Modden...zou kunnen ja :puh:

Ook kun je met de Multiplayer versie je eigen 'gang area' maken met een eigen kleurtje, maar dat bedoeld Enesss denk ik niet. :N

Geplaatst:

Als je een territorium niet geheel overneemt maar tot de tweede wave, zal het gebied een mix worden van twee gangs. Als je dus een territorium van Grove Street en Ballas hebt, zal het groen + paars = bruin worden.

Geplaatst:
Als je een territorium niet geheel overneemt maar tot de tweede wave, zal het gebied een mix worden van twee gangs. Als je dus een territorium van Grove Street en Ballas hebt, zal het groen + paars = bruin worden.

Dat wist ik nog niet :dans:

Maar, als je een gebied aanvalt, wordt ie toch rood?

Geplaatst:
Dat wist ik nog niet :dans:

Maar, als je een gebied aanvalt, wordt ie toch rood?

Ja, en ook als hij wordt aangevallen door andere, vijandige, gangs.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Op youtube zijn er nieuwe gangs erin zoals

Triads

Da Nang Boys

Ik zie die gang wel maar hun kleur is er niet

Geplaatst:

Er zijn wel meer gangs in San Andreas, maar die hebben niet elk hun eigen 'gang territory' kleurtje in Los Santos. De gangs zijn er wel en ze hebben wel hun eigen gebied, maar je kunt de gebieden niet overnemen zoals bij de Ballas en de Vagos.

Overigens is het wel zo handig om gelijk even een link te geven naar het filmpje dat je gezien hebt, dan kunnen wij 'm ook bekijken en kunnen we gelijk zien waar je het over hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...