Enesss Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Hoe krijg ik niewe gang op kaart Zoals bruin Ik zie vaaak op youtube bruine blauwe rode gangs Maar hoe doe je dat Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Hoe krijg ik niewe gang op kaartZoals bruin Ik zie vaaak op youtube bruine blauwe rode gangs Maar hoe doe je dat De enige die ik ken zijn groen, paars, geel... Mischien kun je even een filmpje posten waarin je dat hebt gezien? Reageren
Fezz Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Hij bedoelt vast dat mensen bijvoorbeeld de grove street kleren rood hebben gemaakt. maar met dat gang teritory verkleuren kan denk ik niet Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Hij bedoelt vast dat mensen bijvoorbeeld de grove street kleren rood hebben gemaakt. maar met dat gang teritory verkleuren kan denk ik niet Modden...zou kunnen ja Ook kun je met de Multiplayer versie je eigen 'gang area' maken met een eigen kleurtje, maar dat bedoeld Enesss denk ik niet. Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Als je een territorium niet geheel overneemt maar tot de tweede wave, zal het gebied een mix worden van twee gangs. Als je dus een territorium van Grove Street en Ballas hebt, zal het groen + paars = bruin worden. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Als je een territorium niet geheel overneemt maar tot de tweede wave, zal het gebied een mix worden van twee gangs. Als je dus een territorium van Grove Street en Ballas hebt, zal het groen + paars = bruin worden. Dat wist ik nog niet Maar, als je een gebied aanvalt, wordt ie toch rood? Reageren
Enesss Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 OOOOOO Dank je Dan hebben ze gemod Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Als je een territorium niet geheel overneemt maar tot de tweede wave, zal het gebied een mix worden van twee gangs. Als je dus een territorium van Grove Street en Ballas hebt, zal het groen + paars = bruin worden.Dat wist ik nog niet Maar, als je een gebied aanvalt, wordt ie toch rood? Ja, en ook als hij wordt aangevallen door andere, vijandige, gangs. Reageren
Enesss Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Op youtube zijn er nieuwe gangs erin zoals Triads Da Nang Boys Ik zie die gang wel maar hun kleur is er niet Reageren
K.O. Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Er zijn wel meer gangs in San Andreas, maar die hebben niet elk hun eigen 'gang territory' kleurtje in Los Santos. De gangs zijn er wel en ze hebben wel hun eigen gebied, maar je kunt de gebieden niet overnemen zoals bij de Ballas en de Vagos. Overigens is het wel zo handig om gelijk even een link te geven naar het filmpje dat je gezien hebt, dan kunnen wij 'm ook bekijken en kunnen we gelijk zien waar je het over hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.