Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Niet volgens mij is het ook niet mogelijk om een stoppie te maken ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.

Geplaatst:
Niet volgens mij is het ook niet mogelijk om een stoppie te maken ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.

In je PDA staat volgens mij : Langste stoppie.

anders moet je ff op wikigta kijken en dan pda..

Geplaatst:

*BUMP*

kan iemand mij een duidelijke uitleg geven over een stoppie maken?

bv dat je Y + B ofzo drukt..

Geplaatst:
De rechterknop aan de voorkant van je DS is de handrem. Daar kan je een kekke stoppie mee maken.

nee dat is een lekkere uitleg

Geplaatst:
De rechterknop aan de voorkant van je DS is de handrem. Daar kan je een kekke stoppie mee maken.

Ik vind dit best wel duidelijke info vergeleken met de andere. Dus gewoon rijden en de rechterschouderknop indrukken zo maak je een stoppie volgens mij. Nu is het dus wel duidelijk hoe het moet laten we nog even wachten of de starter van dit topic nu begrijpt hoe die het moet doen. Als die het begrijpt kan dit topic een slotje krijgen als het aan mij ligt :slotje:

>>> Door Svenie: Als het aan jou lag was jij moderator?<<<

Geplaatst:
Ik vind dit best wel duidelijke info vergeleken met de andere. Dus gewoon rijden en de rechterschouderknop indrukken zo maak je een stoppie volgens mij. Nu is het dus wel duidelijk hoe het moet laten we nog even wachten of de starter van dit topic nu begrijpt hoe die het moet doen. Als die het begrijpt kan dit topic een slotje krijgen als het aan mij ligt :slotje:
wat is het: De rechterknop aan de voorkant : welk knopje ?????
Geplaatst:
wat is het: De rechterknop aan de voorkant : welk knopje ?????

Waarschijnlijk de rechter trigger. Als je jouw DS dichtklapt dan zie je nog maar 2 knoppen de rechter daarvan moet je hebben!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik weet hoe je een stoppie maakt!

(heb ik gistere uitgevonden)

1. Ga met een motor naar een grote plek zonder verkeer (ik gebruik het vliegveld)

2. Ga stilstaan

3. Druk op pijltje naar onder en gaan rijden (Dan maak je een wheelie)

4. Als je aardig hard gaat moet je heel snel op pijltje naar boven en achteruit tegelijk drukken

Dan maak je een stoppie!

ik kan alleen niet verder dan 7ft.

Weet trouwens iemand ook wat bij PDA>Stats>General>? is? (het vraagteken)

plz reageer ff

Geplaatst:
Ik weet hoe je een stoppie maakt!

(heb ik gistere uitgevonden)

1. Ga met een motor naar een grote plek zonder verkeer (ik gebruik het vliegveld)

2. Ga stilstaan

3. Druk op pijltje naar onder en gaan rijden (Dan maak je een wheelie)

4. Als je aardig hard gaat moet je heel snel op pijltje naar boven en achteruit tegelijk drukken

Dan maak je een stoppie!

ik kan alleen niet verder dan 7ft.

Weet trouwens iemand ook wat bij PDA>Stats>General>? is? (het vraagteken)

plz reageer ff

Ik denk dat het iets is wat je pas later in de verhalen lijn unlockt (ik heb het speluitgespeeld en heb geen vraagteken). Ik denkt dat je even door moet gaan met de verhalenlijn. Als het vraagteken helemaal onderaan staat is het waarschijnlijk dit: de lions of Fo. Die kan je unlocken als je de verhalenlijn uit hebt.[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...