Jump to content

Ga jij de dsi halen of niet.

Dsi halen   

41 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij hem halen

• Ja
      4
    • Nee
      36

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ga je de dsi halen stem maar in de poll.Ik ga hem niet halen want ik heb

laatst een ds lite gehaald voor chinatown wars en wat homebrew.

Bewerkt: door shaqa
Geplaatst:
Ga je de dsi halen stem maar in de poll.Ik ga hem niet halen want ik heb

laatst een ds lite gehaald voor chinatown wars en wat homebrew.

nee ik ga hem niet halen want ik wil guitar hero voor de ds ^_^

Geplaatst:

Ik ga hem ook niet halen.

Ten opzichte van mijn DS-lite heeft hij weinig toegevoegde waarde. Volgens de recenties is de kwaliteit van de foto's slechter dan van een goedkope GSM en is het opnemen van geluid zeer beperkt. Bovendien kan je er geen GBA-spellen meer mee spelen.

Enige voordeel is misschien het grotere scherm, maar daar heb ik geen behoefte aan.

Geplaatst:

Nee, ik ga de Dsi ook niet halen. Waarom niet? Nou, puur omdat ik niet hou van Handheld consoles (ofzoiets). Ik heb hier genoeg consoles om me mee te vermaken (Playstation 3, Nintendo Wii en dan natuurlijk ook de computer erbij). Waarom zou ik dan ook nog de Dsi gaan halen? Beetje onnuttig. De spellen die op die consoles zitten zien er niet uit vind ik. Alles in 2D. Ik heb liever de echte 3D spellen zoals GTA IV :)

Geplaatst:
Ik heb hier genoeg consoles om me mee te vermaken (Playstation 3, Nintendo Wii en dan natuurlijk ook de computer erbij). Waarom zou ik dan ook nog de Dsi gaan halen? Beetje onnuttig. De spellen die op die consoles zitten zien er niet uit vind ik. Alles in 2D. Ik heb liever de echte 3D spellen zoals GTA IV :)

Tja, een handheld kan wel vermakelijk zijn als je is een lange rijs maakt, of voor tussendoor. Maar goed dat moet je ook maar net leuk vinden en ook kwa spelletjes die ze te bieden hebben. Zo is Animal Crossing: Wild World en Viva Pinata: pocket paradise nog niet eens zo slecht kwa graphics en het is 3D.

Ik zelf heb al een DS Lite, ik vind het dus niet nodig om een DSi te kopen. Allereerst omdat de camera niet eens zo heel goed schijnt te zijn. Daarnaast is de batterij sneller leeg. En het apparaatje is een stukje dunner terwijl ik de DS Lite al aardig dun vindt, lijkt mij het dan ook niet zo lekker spelen. Als er in de toekomst DSi spelletjes op de markt komen die mij aanspreken, zal ik wel overwegen om deze handheld te kopen.

Geplaatst:

Ik ben zeker niet van plan de DSI te gaan halen. Ik heb op dit moment al een PSP en normale DS en daar ben ik tevreden mee.

Geplaatst:

Nee, omdat ik er geen hoef en hij niks voorstelt.

Mijn zusje heeft er vrijdag een gekocht en je kan net zo goed een DS lite kopen.

Enige grote verschillen zijn een Camera en dat er DSi shop op zit, wat net zo iets als bij het wii winkel kanaal is.

Een groter min punt vindt ik nog het weg vallen van het GBA slot. (Die heb je toch nodig bij guitar hero?)

Geplaatst:

Ik ga ook geen DSi halen. Ik heb al een psp. :) Mensen zeggen dat er te weinig spellen voor uitkomen maar er zijn er ook al een heleboel leuke gemaakt. Bovendien is HoHH2 online nogsteeds populair. Ook is de kwaliteit van de psp stukken beter dan die van de DSi, en de spellen zijn groter en uitgebreider. Puur om het feit dat de psp een 333mhz processor tegen de DSi met 65mhz, en door de grote opslagruimte van de UMD.

Geplaatst:

Laat ik dan de eerste zijn die op "Ja" klikt. Helemaal zeker weet ik het nog niet, maar ik denk dat het ergens deze zomer wel in mijn bezit zal komen. Ik wacht echter nog wel op game aankondigingen en dan vooral games als Guitar Hero, welke niet speelbaar is op de DSi.

Ik denk dat ik hem niet al te vaak zal gebruiken, maar het is altijd leuk om hem er even bij te pakken. Daarnaast heb ik echter al een PSP, maar in mijn ogen verschillen beide voldoende.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...