fatty owl Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 Ik heb pas iets ondekt 1.ga naar de import exportkraan 2.zet een auto bovenop de boot met de kraan 3.laat het koord van de kraan met X tot het laagste zakken. 4. ga uit de kraan (laat de auto aan de kraan hangen) 5. ga in de auto zitten en rij rond op de boot 6. als je te ver gaat trekt het koord je terug (je vliegt achteruit in de lucht) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 Ik heb pas iets ondekt 1.ga naar de import exportkraan 2.zet een auto bovenop de boot met de kraan 3.laat het koord van de kraan met X tot het laagste zakken. 4. ga uit de kraan (laat de auto aan de kraan hangen) 5. ga in de auto zitten en rij rond op de boot 6. als je te ver gaat trekt het koord je terug (je vliegt achteruit in de lucht) was volgens mij ontdekt.pleeg de search even. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 heb ik per ongeluk ook l gehad ik was mij auto aan het nemen van de boot met de kraan en stond op de grond en ben vergeten om lostelaten en ik reed en hij trekte me terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 Was al vrij lang bekend ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.