marlonius Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 he allemaal normaal in een huis/voertuig/enz... als je er niet in kunt zijn de ramen zwart of is er iets op getekend.maar bij het vrachtship rechts naast de golden gates bridge zijn de ramen gewoon ramen als je naar binnnen kijkt zie je het roer en trappen!Kan je daar in en zo ja hoe??! gr. marlonius! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Ja, er is een deur als je even wat naar beneden gaat Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Speel de missie The Da Nang Thang nog maar een keertje. Reageren
marlonius Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Oke thnx het werkte ik dank jullie zeer Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Waarom wil je daarin dan? Je kan er alleen maar wat rond lopen. Reageren
AntiGuy Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Waarom wil je daarin dan? Je kan er alleen maar wat rond lopen. Misschien wil hij er alleen maar wat rondlopen.. <_< Reageren
vice infernusX Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 misschien wil hij een stukkie varen Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Dat wordt dan ongeveer 0 meter varen Maar met fantasie kan je doen alsof Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 , ja of met een cheat of mod. In ieder geval veel plezier met het schip ''uitje''. Heb je die missie al gedaan? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 ik vind dat schip wel een van de vetste extra dingen van sa, maar ik vind de platypus uit IV toch cooler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.