henkipje Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Ik ben het zat! Ik snap niet hoe je in een marker naar en hidden interior komt als je eenmaal in de hemel bent!! Als je weet wat ik moet doen, AUB AUB AUB e-Mailen. Alvast heel erg bedankt! Henkipje (e-mail: * (at) * DOT *) NIET SPAMMEN!! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Nu je e-mail adres is verwijderd hoef je je ook geen zorgen te maken om spam. De antwoorden kan je gewoon in dit topic lezen. Helaas geef je wel erg weinig informatie henkipje, jammer. Om te beginnen: op welk platform speel je het spel? Is dit de PC vergeet dan aub zo snel mogelijk het bestaan van de Ganton Gym Glitch en download gewoon de SA Place Manager vanuit de download-database van dit forum (bovenaan: Downloads). Hiermee kan je elk interieur bezoeken door er simpelweg naartoe te teleporteren, zolang je in dezelfde hemel zit als het interieur die je wilt bezoeken. Je hebt dan ook geen last van de "red-zone" (is een beperking die je hebt als je alleen de jetpack kan / wilt gebruiken). Speel je het spel op de PS2, Xbox of Xbox360 zorg er dan voor dat een parachute in CJ's bezit is. CJ is dan namelijk ook voorzien van een hoogtemeter (naast de radar). Selecteer wel eerst de parachute voordat je een jetpack gebruikt. Hiermee kan jij goed zien of CJ hoogte verliest, wint of op één hoogte blijft vliegen met de jetpack. In het HIU is het namelijk aan te raden om op één hoogte te blijven vliegen, kom je te laag dan kan je vaak niet meer terug op de juiste hoogte komen. Gebruik de ingame kaart om daarop een waypoint / rode marker te zetten waar je naartoe wilt vliegen. Succes Nog enkele handige links met aanvullende informatie: [handige topics] (ook met informatie over het HIU) [informatie over het HIU] (algemene informatie) [plattegrond met interiors] (met links naar elke hemel apart) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.