Vegeta-Z Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Bijna ik ga CW bijna kopen. Maar kan je ook de trein op stappen? Zag bij een filmpje wel een trein rijden maar kan je er ook in? Gr. Laurens Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Bijna ik ga CW bijna kopen.Maar kan je ook de trein op stappen? Zag bij een filmpje wel een trein rijden maar kan je er ook in? Gr. Laurens Bij mijn weten niet, want je kan die trappen niet op om naar de trein te gaan. :S Reageren
Cylas Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Volgens mij kan je ook niet in de trein. Er zijn wel meer dingen die je niet kunt, maar daar kom je wel achter als je het eenmaal speelt. Cylas Reageren
Xnow Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Nee dat kan inderdaad niet. En je kan inderdaad de perronnen ook niet op. Maar zo'n groot gemis vind ik het persoonlijk niet, want de taxi maakt de metro een beetje overbodig. (Al waren in GTAIV de camera standpunten wel mooi ) Reageren
The Hulk Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 En dat is geen trein maar een metro Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Weet iemand hoe je een taxi kan roepen? Reageren
Svenie Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Weet iemand hoe je een taxi kan roepen? Zoekfunctie: klik. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Weet iemand hoe je een taxi kan roepen? Zoekfunctie: klik. Thnx! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.