Jump to content

Drivers?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi

heb gta al een dag of 2 zitten spelen hij draait speelbaar in de eerste stad maar soms in de tweede ist nog krot.

Welke drivers zijn de beste voor gta 4 ? en hoe kan ik zien welke driver ik nu heb? voor een 9600gt :)

thx

Geplaatst:

Een 9600GT is al een goede driver, een 9800GT is nog beter, en als je een echte goede wilt kan je de 9800GTX pakken. :)

Geplaatst:
  GTA Haas zei:
Een 9600GT is al een goede driver, een 9800GT is nog beter, en als je een echte goede wilt kan je de 9800GTX pakken. :)

Als in welke drivers?.. 185.20 of 182.50 enzo

Geplaatst:

Gewoon naar nvidia.com gaan en de nieuwste drivers downloaden. Heb ik ook gedaan en scheelt weer 2 FPS. ^_^

Geplaatst:
  Proph3t zei:
Hoi

heb gta al een dag of 2 zitten spelen hij draait speelbaar in de eerste stad maar soms in de tweede ist nog krot.

Welke drivers zijn de beste voor gta 4 ? en hoe kan ik zien welke driver ik nu heb? voor een 9600gt :)

thx

Aan wat voor FPS kom jij met je 9600 als ik vragen mag?

Geplaatst:
  Nickz zei:
  Proph3t zei:
Hoi

thx

Aan wat voor FPS kom jij met je 9600 als ik vragen mag?

ik speel met een P4 3.0 ghz dus niet zoals het moet met een 9600gt ik haal 15/20 soms eens 12/14 20 is goed speelbaar voor mij maar daarom dat ik die drivers zoek om het een beetje stabiel of 20 te houden

Geplaatst:

Licht niet aan je videokaart hoor dat je spel niet goed loopt. Een P4 is gewoon niet goed genoeg om een acceptabele framerate op te dienen. Nieuwe drivers zal weinig uitmaken denk ik zo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...