Proph3t Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Hoi heb gta al een dag of 2 zitten spelen hij draait speelbaar in de eerste stad maar soms in de tweede ist nog krot. Welke drivers zijn de beste voor gta 4 ? en hoe kan ik zien welke driver ik nu heb? voor een 9600gt thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Een 9600GT is al een goede driver, een 9800GT is nog beter, en als je een echte goede wilt kan je de 9800GTX pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 (bewerkt) Een 9600GT is al een goede driver, een 9800GT is nog beter, en als je een echte goede wilt kan je de 9800GTX pakken. Hij heeft het over drivers, niet over videokaarten. Hier staan de speciale GTA IV drivers. Bewerkt: 6 april 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proph3t Geplaatst: 6 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Een 9600GT is al een goede driver, een 9800GT is nog beter, en als je een echte goede wilt kan je de 9800GTX pakken. Als in welke drivers?.. 185.20 of 182.50 enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Gewoon naar nvidia.com gaan en de nieuwste drivers downloaden. Heb ik ook gedaan en scheelt weer 2 FPS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nickz Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Hoiheb gta al een dag of 2 zitten spelen hij draait speelbaar in de eerste stad maar soms in de tweede ist nog krot. Welke drivers zijn de beste voor gta 4 ? en hoe kan ik zien welke driver ik nu heb? voor een 9600gt thx Aan wat voor FPS kom jij met je 9600 als ik vragen mag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proph3t Geplaatst: 6 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Hoiheb gta al een dag of 2 zitten spelen hij draait speelbaar in de eerste stad maar soms in de tweede ist nog krot. Welke drivers zijn de beste voor gta 4 ? en hoe kan ik zien welke driver ik nu heb? voor een 9600gt thx Aan wat voor FPS kom jij met je 9600 als ik vragen mag? ik speel met een P4 3.0 ghz dus niet zoals het moet met een 9600gt ik haal 15/20 soms eens 12/14 20 is goed speelbaar voor mij maar daarom dat ik die drivers zoek om het een beetje stabiel of 20 te houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Licht niet aan je videokaart hoor dat je spel niet goed loopt. Een P4 is gewoon niet goed genoeg om een acceptabele framerate op te dienen. Nieuwe drivers zal weinig uitmaken denk ik zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.