Jump to content

In welke stad wil je de nieuwe GTA?


TZG

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik ben benieuwd in welke stad jullie de nieuwe GTA willen laten afspelen. Leuk om het hier over te hebben. Zoals de geruchten zeggen komt de nieuwe GTA in Tokio, maar misschien willen jullie wel een hele andere stad! Mij lijkt San Fransisco heel leuk, en ik ben benieuwd naar jullie mening. Maar het kan natuurlijk elke stad zijn, ook buiten de V.S!

Groetjes GTA4Gamer

Sorry als een soortgelijk onderwerp al bestond!

Link to comment
Delen op andere websites

Tokio wordt het niet :N Dat kan ik je nu al vertellen. Dat zeiden ze namelijk ook al bij GTA IV...

Nee, ik denk dat Vice City een remake gaat krijgen...

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Tokio wordt het niet :N Dat kan ik je nu al vertellen. Dat zeiden ze namelijk ook al bij GT IV...

Nee, ik denk dat Vice City een remake gaat krijgen...

Tokio lijkt me eigenlijk helemaal niks, maar ben er zelf nooit geweest

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me vaag herinneren dat ik ooit wel eens al zo'n topic geopend heb. Oja, hier staat ie.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=62928&hl=

Ik bedoel niet zozeer bijv San Andreas of Liberty City, maar echte steden waarin de nieuwe gta moet komen, bijv Londen of Los Angelos. Ik zie in dat topic ook niet dat er gevraagd word naar een mening. Mijn bedoeling is om gewoon een soort discussie te starten!

Link to comment
Delen op andere websites

Dus de GTA na GTA IV (niet CW maar een echte console). Dat kun je daar allemaal over discussiëren

Ok, ok. Ik kan als beginner niet op tegen iemand met bijna 2200(!) berichten. Het leek me zo leuk im een topic te starten over dit onderwerp. Maarja, het leven is hard :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een heel stuk van Nederland, Bijvoorbeeld de Flevopolder (niet dat ik er woon) Maar dat is klein, veel weiland bomen, bossen en steden

Zuid holland mag ook, over de industrieterreinen crossen _O_

Bewerkt: door RoyBoow
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop iets in nederland. Rotterdam ofzo en een rustig dorpje en veel weiland en bos zoals in San Andreas. en een groot Chinatown gedeelte :puh:

Rotterdam lijkt me wel lagge, met de haven enzo, geen idee wat voor kleine dorpjes er rond Rotterdam liggen, maarja:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop iets in nederland. Rotterdam ofzo en een rustig dorpje en veel weiland en bos zoals in San Andreas. en een groot Chinatown gedeelte :puh:

Rotterdam lijkt me wel lagge, met de haven enzo, geen idee wat voor kleine dorpjes er rond Rotterdam liggen, maarja:D

Gewoon GTA Nederland met elke grote steden zoals Amsterdam, Delft, Denhaag, Eindhoven etc maar dan in het klein, dan een aantal grotere dorpen naast elkaar leggen die de steden met elkaar verbinden en je hebt een top game gemaakt genaamd GTA Dutch Power. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...