Jump to content

PSP probleem..

Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

Geplaatst:

He mensen,

Ik had een paar maanden geleden een defecte PSP. Hij was uitgevallen tijdens een software update :(

Toen heb ik een paar weken later een gloednieuwe ontvangen :) Dit is ook een paar maanden geleden.

Nu probeerde ik, nadat de psp laaaang inde kast lag, een update. En toen kreeg ik de melding dat de systeemconfiguratie onjuist is :?

Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

:cya:

Nick

Geplaatst:
Schopje naar Consoles & Game Events. :)

Ben jij de enige die hier iets te zeggen heeft :puh: ?

Geplaatst:
He mensen,

Ik had een paar maanden geleden een defecte PSP. Hij was uitgevallen tijdens een software update :(

Toen heb ik een paar weken later een gloednieuwe ontvangen :) Dit is ook een paar maanden geleden.

Nu probeerde ik, nadat de psp laaaang inde kast lag, een update. En toen kreeg ik de melding dat de systeemconfiguratie onjuist is :?

Nick

Vreemde fout, echt nog nooit van gehoord. Wat is je systeemsoftware op dit moment?

Geplaatst:
He mensen,

Nick

Vreemde fout, echt nog nooit van gehoord. Wat is je systeemsoftware op dit moment?

Sorry beetje laat :puh:

Maar ik heb van Sony de versie 3.71 erop gekregen...

Geplaatst:
Unbrick je psp anders weer met een pandora batarij.

In de hoofdpost staat dat de PSP uitstekend werkt, maar dat alleen de firmware update misgaat. Unbricked helpt alleen als je PSP het niet meer doet.

Ok, hier zou het probleem kunnen liggen.

Download dit bestand. Sluit vervolgens je psp aan op de pc en ga naar je memory stick. Ga naar de map PSP->Game, en maak hierin de map UPDATE aan. Zet daarin het gedownloade bestand (400.pbp).

Zet nu je psp aan en ga naar Game->Memory Stick. Als het goed is staat daar nu een update naar firmware 4.00, installeer deze. Controleer hierna nog eens of systeemupdate naar de nieuwste PSP firmware (5.03) wel mogenlijk is.

Geplaatst:

Ok, hier zou het probleem kunnen liggen.

Download dit bestand. Sluit vervolgens je psp aan op de pc en ga naar je memory stick. Ga naar de map PSP->Game, en maak hierin de map UPDATE aan. Zet daarin het gedownloade bestand (400.pbp).

Zet nu je psp aan en ga naar Game->Memory Stick. Als het goed is staat daar nu een update naar firmware 4.00, installeer deze. Controleer hierna nog eens of systeemupdate naar de nieuwste PSP firmware (5.03) wel mogenlijk is.

Tnx, zal ik vanavond denk ik wel doen :)

Maare, als ik in het beginscherm op systeemupdate klik, dan download ie hem helemaal gewoon, maar in kan hem niet installeren... :N

Geplaatst:

Er zijn een aantal firmwares waar je alleen naar toe kunt als je al één hebt die in de buurt zit. Daarom was mijn idee om eerst naar een lagere te updaten (4.00 in dit geval) en dan pas door te gaan naar 5.00.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...