Jump to content

John Woo's Stranglehold - kleine amateur review

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Jacky's Hands-on Game Review

strangleholdrev.png

Voor iedereen die nog op zoek is naar even wat afwisseling in het gamen, is de shooter "John Woo's Stranglehold" een erg goeie aanrader! Lees hier meer over de perfecte Paasvakantie game!

john_woo_stranglehold_xbox_360_box.jpgRATE: 8,1

De game is gevormd door regisseur John Woo, onder andere bekend van de film Face/Off met Nicolas Cage en John Travolta in twee fenomenale hoofdrollen!

^_^

In de game speel je een undercover agent genaamd Tequila, die het aan de stok krijgt met een enorm leger pissed off drugsdealers. Een erg uitgekauwd concept, mee eens.. Ook de verhaallijn is niet enorm vernieuwend, uiteraard is Tequila een agent die op het randje van de wet leeft, problemen heeft met autoriteit, en nét die keuzes maakt die iedere hollywood cop maakt. Ow ja, gebaseerd op een hollywoodfilm, vandaar! :D

Wat maakt de game het dan waard om deze te kopen? Voornamelijk het feit dat de game ontzettend veel, goed geregisseerde actiemomenten en matrix-achtige opties biedt! Excessieve gunplay, heftig gestijlde filmachtige momenten, melodramatiek, in slow-motion duiken terwijl je zes spleetogen om zeep helpt, en veel, héél veel kogelregens!

:Y Verder speelt de game lekker makkelijk weg, ook voor de gamers die het niet zo op shooters hebben is het zeker een aanrader! De gameplay is gewoon over de top én fun! Speelt snel weg, multiplayer included. Dus ook nog leuk om met mede GTAForummers te doen!

Nog een weetje, de game ligt praktisch overal in de voordeelbak: Als je even goed zoekt (zoals LXZ-76 vorige week!) kan je de game voor €15,- (incl. verzendkosten) al in huis hebben. Vermijdt Bol.com, die draait je voor deze game nog een pootje uit. Goed Googlen dus.

Platformen:

PC, XBOX 360, PS3

SCREENS

84880.jpg

john-woo-presents-stranglehold.641919.jpg

_O_ Met dank aan LXZ-76 die mij een toer naar de Media Markt bespaarde door mij te tippen over de scherpe aanbiedingen online! :tu:

Bewerkt: door Jacky-2007
Geplaatst:

Ik wil nog ff zeggen dat deze game een VERVOLG is op een Film genaamd hard boiled.

En hier nog een trailer van de game om jullie lekker te maken.

Geplaatst:

Lijkt me niet echt een game voor mij, maar wie weet. Als jullie het me echt opdringen, dan zal ik eens kijken. Of ik moet me wel heel erg vervelen in het paasweekend, maar dat denk ik niet, ben namelijk aan het leren skaten (@Jacky: :puh:)

Geplaatst:

ik wilde altijd al deze game hebben al vanaf dat ie uitkwam maar heb er steeds het geld niet voor :puh:

meteen als ik werk heb koop ik het samen met GH: Metallica! :)

Geplaatst:
Review heeft nu ook een rate!

goed cijfer! nu wil ik hem zeker :tu: ik houd van aziëatische vecht kunst en de films daarover! jackie chan bruce lee jeweettoch! :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
die game is toch al een jaar uit of zo

maar het is wel een leuk spel

Daarom ook deze review nu: Hij ligt overal in de voordeelbak voor maximaal twee tientjes, een perfecte game om je door de paasvakantie heen te gamen! :Y

Bewerkt: door Jacky-2007
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik wilde hem ook al gaan kopen. Maar ik twijfel nog steeds omdat ik niet weet of er online nog mensen zijn (en anders heb je hem uitgespeeld en ligt hij weer in de kast).

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik wilde hem ook al gaan kopen. Maar ik twijfel nog steeds omdat ik niet weet of er online nog mensen zijn (en anders heb je hem uitgespeeld en ligt hij weer in de kast).

Ik zal je uit je dromen helpen er zijn amper tot geen 1 mensen online in de multiplayer. Ik dacht 3 weken geleden ik ga ff stranglehold online spele(had nog nooit gedaan met dat spel) en toen ik er op ging kwam ik max 2 mensen tegen en dat waren steeds dezelfde gasten :duh:.

Het spel zelf is wel leuk, maar zou het nie kopen als je alleen voor de multiplayer gaat. had dit spel gewonnen vorig jaar of wanneer die uit kwam.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...