Jump to content

paar vraagjes over 100%


david

Recommended Posts

is er soms een mogelijkheid om te checken op je ps3 wat je nog allemaal moet doen voor de 100% te behalen?

ik heb nu 89.5% en ik zou eigelijk niet goed weten wat ik nog allemaal moet doen buiten de vogels en de stunt jumps, maar die tellen in totaal maar voor 5% mee denk ik.

ik heb de trofee 'no more strangers' al behaald, dit betekent toch dat ik voor de 100% zeker geen random characters meer moet ontmoeten eh?

als er bij je stats-general staat: brucie (of dwayne, LJ,...) missions: 100%. betekent dit de echte missies of de bijmissies zoals pool, bowling enz...

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

is er soms een mogelijkheid om te checken op je ps3 wat je nog allemaal moet doen voor de 100% te behalen?

ik heb nu 89.5% en ik zou eigelijk niet goed weten wat ik nog allemaal moet doen buiten de vogels en de stunt jumps, maar die tellen in totaal maar voor 5% mee denk ik.

ik heb de trofee 'no more strangers' al behaald, dit betekent toch dat ik voor de 100% zeker geen random characters meer moet ontmoeten eh?

als er bij je stats-general staat: brucie (of dwayne, LJ,...) missions: 100%. betekent dit de echte missies of de bijmissies zoals pool, bowling enz...

alvast bedankt!

Missions zijn de verhaallijn missies. En daarnaast moet je alle activiteiten gedaan hebben met elk mogelijk personage. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je moet met Brucie, Packie en Jacob nog de friendactivities doen. (Bowlen, eten, etc,etc)

Je kan het beste even de honderprocent checklist van WikiGTA uitprinten en afstrepen wat je zeker al gedaan hebt.

Dan kun je ook meteen zien wat je evt nog moet.

Ik raad je ook aan, om de checklist van wikigta na te kijken in de in-game stats van GTA IV. Hier kun je meestal al zien welke race je gehaald hebt, drugsdeals gedaan, hoeveel random characters je al heb gehad (of in jouw geval: zekerheid dat je alle Random Characters al ontmoet hebt.), etc,etc.

Hier de checklist van Wiki GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...