Jump to content

Plz help mij met een savegame van 25%


Fab

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik heb Flitskikker's topic over de SaveGame Wrapper helemaal doorgelezen, alleen snap ik er niet veel van.

Zoveel veel informatie dat mn hoofd rond tolt.

Voorheen had ik een savegame tot 25% maar die wil ik weer. Dit was met een 'online' account. Deze is dus niet terug te lezen.

Is het mogelijk dat als iemand mij een savegame stuurt van rond de 25% dat ik die wel offline kan gebruiken??

Ik heb het namelijk met mijn savegame geprobeerd maar ik kan ook geen 2de inlognaam vinden.

Mijn dank is echt super groot als dit lukt, want ik wil niet helemaal opnieuw beginnen.

Hoogachtend,

Fab

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen,

Ik heb Flitskikker's topic over de SaveGame Wrapper helemaal doorgelezen, alleen snap ik er niet veel van.

Zoveel veel informatie dat mn hoofd rond tolt.

Voorheen had ik een savegame tot 25% maar die wil ik weer. Dit was met een 'online' account. Deze is dus niet terug te lezen.

Is het mogelijk dat als iemand mij een savegame stuurt van rond de 25% dat ik die wel offline kan gebruiken??

Ik heb het namelijk met mijn savegame geprobeerd maar ik kan ook geen 2de inlognaam vinden.

Mijn dank is echt super groot als dit lukt, want ik wil niet helemaal opnieuw beginnen.

Hoogachtend,

Fab

Nou ik stop er mee. Hij is in totaal nu wel zo'n 6x vastgelopen met de Xbox live wrapper en met die van Flittskikker heb ik geen savegame van en met de mijne werkt ie ook niet.

Ik zit al meer dan een maand te kutten en ik kom geen stap verder. Nu is het zelfs zo erg dat mn pc niet meer opstart.

En ik heb echt geen zin om 10 uur aan gamen opnieuw te doen.

Dus iemand GTA IV PC kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...