Jump to content

Mods installeren zonder overschrijven bestaande mappen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik installeer graag verschillende mods voor GTA SA.

Nu is het probleem dat in de meegeleverde helpfiles van de mod staat dat je dan de mappen DATA, MODELS en TEXT dient te overschrijven (dus de originele mappen in de directory van GTA worden overschreven door die van de mods.

Is het mogelijk om mods te installeren zonder dat de standaardmappen DATA, MODELS en TEXT overschreven worden? Ik bedoel... een extra map aanmaken met de naam van de mod en daar dan extra directories DATA, MODELS en TEXT aanmaken ofzo en zo in GTA verwijzen naar die directory?

Dus moet je altijd de originele mappen veranderen?

Geplaatst:

Ik weet niet wat jij aan de Models en Data map wil gaan wijzigen dat het problemen gaat opleveren. En met de tekst, dan kan je 2 dingen doen:

American.gxt naar spanish.gxt verandere, of een van de andere bestaande telen in SA. Dan kan je nog kiezen ook.

Of de manier met veel werk: de gewijzigde regels opzoeken met GXT Editor, en dan overplaatsen naar je andere tekst mod.Alhoewel dit wel een erg onhandige methode zou zijn :7

En over de Data En Models map wil ik nog even vragen wat je dan allemaal mod. Want daar kunnen verschillende dingen in gemod worden, elk met eigen voorwaarden.

Geplaatst: (bewerkt)

Het gaat over deze mod:

1215730287_Great_Theft_Car_v_1_1.rar

In de bijgeleverde help-file staat dat ik de mappen MODELS, TEXT en DATA moet overschrijven. Dit is dus een volledige mod (met veel nieuwe missies)

Dus als je vele mods installeert is het onhandig om steeds maar die mappen te overschrijven. Hoe kun je dan 2 mods houden? Je kan dus slechts 1 mod tegelijkheid installeren? sorry ben een leek op gebied van mods en gta !

Bewerkt: door kwouters
Geplaatst:
Het gaat over deze mod:

1215730287_Great_Theft_Car_v_1_1.rar

In de bijgeleverde help-file staat dat ik de mappen MODELS, TEXT en DATA moet overschrijven. Dit is dus een volledige mod (met veel nieuwe missies)

Dus als je vele mods installeert is het onhandig om steeds maar die mappen te overschrijven. Hoe kun je dan 2 mods houden? Je kan dus slechts 1 mod tegelijkheid installeren? sorry ben een leek op gebied van mods en gta !

Als je zo'n mod heb zou ik het knap vinden als jij er 2 in hebt. Volgens mij heb jij het namelijk over een Total Conversion, wat dus het hele spel vervangt. Als je nog een Total Conversion in je spel wilt gaan zetten, gaat dat inderdaad erg moeilijk.

Wat je dan kan doen is nog een San Andreas map aanmaken. Kopieer een schone San Andreas, en plaats dus een kopie naast je originele. Nu kan je ze allebei modden, maar wel elk met hun eigen Total Conversion.

Geplaatst:

dus gewoon eerst originele installeren

en dan... sorry ik begrijp niet goed wat je hierboven hebt geschreven

sooryy

Geplaatst:

dan kopieer je de folder van je gta san andreas zodat je op de gekopieerde map ene total conversion mod kunt installeren

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...