kwouters Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Bestaat er een mod waarbij je in GTA SA zelf bij de politie hoort? Dus dat je samen met de politie kunt patrouilleren? Als ik nu "politie-tje" wil spelen, moet ik bv een politiewagen spauwnen of hijacken , maar na een tijd hebben de "echte" politiemannen in het spel het door, en zitten ze achter mij aan. Bestaat er een mod waarbij de politie in GTA SA mij ziet als één van hen, dus niet als een carjacker, maar gewoon zoals hen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Je zou hiervoor San Andreas Multiplayer kunnen gaan spelen, en zoeken naar een Cops 'n robbers server. Dan kan je de dief spelen, of juist de politie. Als dief kan je natuurlijk een politie auto stelen, en misschien dat de echte polities dat uiteindelijk door hebben. Misschien is het dus een leuk idee. En overigens heb je niet alleen Cops 'n robbers servers, maar er zijn ook enorm veel met MiniMissions, DeathMatch, Stunts en Real Life. BTW: Ik zag zonet ook je topic over mods, als jij multiplayer wilt gaan spelen met een Total Conversion in je spel, kan je multiplayer beter achterwege laten. Er is geen enkele server die gemaakt is op een Total Conversion. Bewerkt: 7 april 2009 door Remi-X Reageren
kwouters Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 bedankt voor je al zeer nuttige tips! ik speel nooit multiplayer en ga het nu ook niet doen, maar ik vroeg me dus gewoon af of je zelf kon meespelen met de politie dus dat ze zien dat ze je vrienden zijn zeg maar ik ben misschien wat geschifd maar ik zet graag zo'n politiescooter in het midden van de baan zodat niemand doorkan, en ik me een beetje zelf politieman voel, maar na een tijd komt de echte politie eraan in GTA SA en gedaan met politieman spelen dus is er een mod of cheat dat ervoor zorgt dat de politie mij dan niet oppakt of ik mee met hem kan spelen? ik gebruik zelden of nooit multiplayer dus nu ga ik ook niet online gamen ik vroeg het me gewoon af groetjes Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) De volgende code heb ik daarnet zelf gemaakt. Voor als je zelf sannybuilder bezit kan je deze code overnemen, het is een CLEO code. {$CLEO .CS} :1 jump @Begin :Begin wait 0 if or Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BARRACKS) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #COPBIKE) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #ENFORCER) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #FBIRANCH) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #FBITRUCK) else_jump @Begin2 wait 0 jump @2 :Begin2 wait 0 if or Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #COPCARLA) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #COPCARRU) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #COPCARSF) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #COPCARVG) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #RHINO) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #SWATVAN) else_jump @Begin wait 0 0110: clear_player $PLAYER_CHAR wanted_level jump @2 :2 01F0: set_max_wanted_level_to 0 03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car :3 wait 0 if 00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 1@ else_jump @4 wait 0 jump @3 :4 01F0: set_max_wanted_level_to 6 jump @Begin 0A93: end_custom_thread Als dat niet het geval is kan je hem hier downloaden en rechtstreeks in je CLEO map zetten. De mod is helemaal getest en werkt succesvol. Ik heb 15 politie motors naar de prak gereden, 23 agenten omgereden, area69 40x bezocht en 60 politie auto's aangereden en geen enkele keer ook maar een wanted level. Als je geen CLEO hebt is er hier een uitleg door Flashingdemon hoe het te installeren is. Bewerkt: 7 april 2009 door Bierbuikje Reageren
kwouters Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Waaaw heb jij dit eventjes gemaakt voor me? , amai ik wou dat ik ook zo kan programmeren! Ik heb CLEO reeds geinstalleerd en zal het bestandje van jouw erin plaatsen. Ik heb zodanig veel mods gedownload dat het een soepje is, ik ga gta sa terug installeren. Ik zal straks weten te zeggen of jouw cleo bestand scriptje hetgeen is wat ik bedoel, maar ik denk van wel! Dus nu al enorm bedankt voor de moeite!!!!!!!!!!!!!!! Denk misschien even na dat er nog manieren zijn? Code aanpassen,... ? BTW: ik ben ook fan van het programma Emergency 4... da's ook met hulpdiensten werken... Dus daar ben ik graag mee bezig in GTA SA. Met die hulpdiensten rondrijden (en vooral politieauto's en motors)... zonder gepakt te worden !! Als je nu met een politiewagen rijdt en deze carjackt, en je zet de sirene op dan gaan de auto's automaisch opzij, da's geweldig gemaakt in gta sa! Soms is de intelligentie (IE) niet goed in GTA SA, als ik als politiewagen voor een andere sta, worden ze na een tijd ongeduldig en rijden ze "in" op de politiewagen... Is dit ook te maken dat de mensen GOED luisteren naar de flikken ? Bewerkt: 7 april 2009 door kwouters Reageren
kwouters Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 heb het zonet getest en ben "wasted" dus de politie heeft me kunnen inrekenen dus kan het zijn dat het bestandje enkel werkt bij "New game" , want ik had het daarnet getest met een saved game... is het zo te maken dat het bestandje ook werkt met saved games? Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 heb het zonet getest en ben "wasted" dus de politie heeft me kunnen inrekenen dus kan het zijn dat het bestandje enkel werkt bij "New game" , want ik had het daarnet getest met een saved game... is het zo te maken dat het bestandje ook werkt met saved games? CLEO heeft geen New Game nodig, Saved Games werken gewoon nog. En Wated heeft niks met de politie te maken, Wasted is Dood Busted = Gearresteerd Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 heb het zonet getest en ben "wasted" dus de politie heeft me kunnen inrekenen dus kan het zijn dat het bestandje enkel werkt bij "New game" , want ik had het daarnet getest met een saved game... is het zo te maken dat het bestandje ook werkt met saved games? Het werkt alleen als je in een politiewagen zit. Reageren
kwouters Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) dank je Is het ook zo te maken dat de politie niks meer tegen je doet Want als je op politiescooter zit en je schiet niet naar de politie maar ik maak wel alle auto's tot ontploffen met mijn geweer, dan schiet politie naar mij Is het ook zo te maken dat de politie niks meer tegen je doet Bewerkt: 7 april 2009 door kwouters Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) dank jeIs het ook zo te maken dat de politie niks meer tegen je doet Want als je op politiescooter zit en je schiet niet naar de politie maar ik maak wel alle auto's tot ontploffen met mijn geweer, dan schiet politie naar mij Is het ook zo te maken dat de politie niks meer tegen je doet Cheats Bewerkt: 7 april 2009 door nick_kerkwijk Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 gebruik gewoon de cheat dat je nooit een wanted level hebt. of download de spaceinstein mod, dan kan je je wanted level veranderen naar 0 en dan blijft dat ook en je kan ook kiezen of de politie je negeert. dan zien ze je niet staan en ze schieten dan ook niet op je. Reageren
Crypteq Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Of je download mijn mod: BC7Mod << is ook cleo, zodat je geen nieuwe savegame hoef te starten Wat kan je (wat met politie te maken heeft) 1. je kan politie kleren aantrekken 2. je kan de politie bij je gang voegen, zodat ze je helpen 3. je kan de auto's en moteren spawnen 4. je kan het wanted level regelen, van 1 t/m 6 en nooit wantedlevel, wanneer dan ook 5. + allerlei makkelijken dingen... BC7 Bewerkt: 7 april 2009 door BC7 Reageren
kwouters Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Hey BC7, je hebt een ongeloofelijk goede mod gemaakt voor GTA SA. (BC7mod) Ik heb nu de wanted level op "never police" gezet en politiekleren aangetrokken en voila nu kan ik zelf politieman spelen Hierboven zei je : 2. je kan de politie bij je gang voegen, zodat ze je helpen Waar moet je dit ergens instellen in je mod BC7mod? en een derde vraagje: in je mod kan je ook voertuigen spawnen, maar er staan er enkel 3 tussen (bij public) er zijn toch meer politievoertuigen/politiemotors? of staan deze nog ergens anders? Bewerkt: 7 april 2009 door kwouters Reageren
Crypteq Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Hey BC7,je hebt een ongeloofelijk goede mod gemaakt voor GTA SA. (BC7mod) Ik heb nu de wanted level op "never police" gezet en politiekleren aangetrokken en voila nu kan ik zelf politieman spelen Hierboven zei je : 2. je kan de politie bij je gang voegen, zodat ze je helpen Waar moet je dit ergens instellen in je mod BC7mod? en een derde vraagje: in je mod kan je ook voertuigen spawnen, maar er staan er enkel 3 tussen (bij public) er zijn toch meer politievoertuigen/politiemotors? of staan deze nog ergens anders? Dankje vraag 1: bij de gang voegen doe je op de volgende manier: ga bij een politieman staan, druk op F6 en doe: Add to gang vraag 2: ja klopt, dat zijn de: FBI truck, de swat truck, de swat en nog de politie jeep. die staan er ook ergens tussen, moet je ff zoeken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Als je werkelijk een politieman kan spelen, kan je een eigen politie-missie maken met Design Your Own Mission. Als je daar het wanted level af hebt gezet, kan je rustig je gang gaan. Spawn wat "criminelen", maak je player een echte politieman, en strijd voor je vaderland! ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.