NilsHolgersson Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Gisteravond in het televisieprogramma Voetbal International stuurde een voor ons bekende persoon een vraag aan Johan in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Whahahaha Nico bellitsj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Lol, GTA IV was zo'n grote hype vorig jaar, dat het zelfs op het nieuws kwam. Dan zou je toch wel denken, die naam komt me ergens bekend voor?? Leuk gevonden :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) LOL, Wist niet dat hij nederlands kon (edit) Wtf, 3 berichten in 3 seconde achter elkaar :o Bewerkt: 7 april 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 (edit) Wtf, 3 berichten in 3 seconde achter elkaar :o Stormlooptopic hè. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 lol zeker een gta freak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Dat is nou lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Koning! Dat ze die hebben uitgekozen ook echt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Lol, GTA IV was zo'n grote hype vorig jaar, dat het zelfs op het nieuws kwam. Dan zou je toch wel denken, die naam komt me ergens bekend voor??Leuk gevonden :tu: Het zou mij des te meer verbazen als Johan opeens zei "Ik ben nou niet zo bijster onder de indruk van de argumenten van meneer Bellic. Van dat spelletje GTA IV krijg ik ook krommende tenen." Serieus, denk je echt dat zij Niko Bellic onthouden, of dat hij het sowieso ooit gehoord heeft? Wat eerder op zou moeten vallen is Woonplaats: New York. Man, het was leuker geweest als er Liberty City stond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Het zou mij des te meer verbazen als Johan opeens zei "Ik ben nou niet zo bijster onder de indruk van de argumenten van meneer Bellic. Van dat spelletje GTA IV krijg ik ook krommende tenen."Serieus, denk je echt dat zij Niko Bellic onthouden, of dat hij het sowieso ooit gehoord heeft? Wat eerder op zou moeten vallen is Woonplaats: New York. Man, het was leuker geweest als er Liberty City stond. "Meneer Bellic verdient een salaris, daar krijgt een paard de hik van." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Heel goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Nico Belitsch Haha, man ... En zou inderdaad leuker zijn geweest als hij Liberty City had geschreven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Het zou mij des te meer verbazen als Johan opeens zei "Ik ben nou niet zo bijster onder de indruk van de argumenten van meneer Bellic. Van dat spelletje GTA IV krijg ik ook krommende tenen."Serieus, denk je echt dat zij Niko Bellic onthouden, of dat hij het sowieso ooit gehoord heeft? Wat eerder op zou moeten vallen is Woonplaats: New York. Man, het was leuker geweest als er Liberty City stond. "Meneer Bellic verdient een salaris, daar krijgt een paard de hik van." "Ja maar wat die knaap verdient vind ik niet zo relevant." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.