markanie Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 als ik gta start moet ik updaten als ik wil aanmelden bij live ik start de update en dan laat dat balkje helemaal vol en veder gebeurt er nix heb hem 3 uur zo laten staan helemaal nix weet iemand ee oplosing ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Iets meer info AUB, en Typ AUB ABN (wat Algemeen Beschaafd Nederlands betekend, wat weer betekend dat je wordt verzocht om normaal nederlands te typen ) Wat zijn je specs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Probeer de patch eens te downloaden vanaf de site van Rockstar (directe downloadlink). Dan kan je hopelijk nu gewoon installeren zonder problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playah Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Iets meer info AUB, en Typ AUB ABN (wat Algemeen Beschaafd Nederlands betekend, wat weer betekend dat je wordt verzocht om normaal nederlands te typen )Wat zijn je specs? off topic: over ABN gesproken betekent is met een T Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Iets meer info AUB, en Typ AUB ABN (wat Algemeen Beschaafd Nederlands betekend, wat weer betekend dat je wordt verzocht om normaal nederlands te typen )Wat zijn je specs? off topic: over ABN gesproken betekent is met een T Lol je hebt gelijk ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.