qbdown Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Midtown Mayhem Tansfender Invitational Wetscapade TT Waar kan ik deze challenges starten? Thnx! Reageren
Svenie Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Ik heb snel even een snapmap voor je gemaakt, die je hier kunt vinden. Midtown Mayhem is de onderste stip in Algonquin, deze start je in een Sultan. Wetscapade TT vind je aan het water, en de andere stip duidt uiteraard de locatie aan van Tansfender Invitational. Gelieve wel de volgende keer eerst WikiGTA te raadplegen aangezien alle zijmissie locaties daar reeds te vinden zijn. Reageren
qbdown Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Bedankt! Weet je toevallig ook waar deze zijn? East Side Escapade Monument Mania Hi-Way Tire Tourney Dukes Dust Up TT Beach Blitz <-- Het zijn er aardig wat, maar ik heb zoon site , daar staan ze dus niet op waar je ze kan starten :\ >>> Door Svenie: Klik eens op WikiGTA in men vorige post, daar heb je een map met al de startlocaties van deze zijmissies. <<< Bewerkt: 7 april 2009 door SilverShield Reageren
qbdown Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Nog even een vraagje: Bij de 100% checklist staat: Challenges Broker, Dukes Warehouse Raid Is dat de gewone waarbij je het keypad moet breken en de van moet stelen met de drugs erin? En zo ja, waar kan ik deze terug vinden? (Bijv. bij de scores) Reageren
Svenie Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Nog even een vraagje: Bij de 100% checklist staat:Challenges Broker, Dukes Warehouse Raid Is dat de gewone waarbij je het keypad moet breken en de van moet stelen met de drugs erin? En zo ja, waar kan ik deze terug vinden? (Bijv. bij de scores) Dat klopt, de zijmissie Warehouse Raid is eigenlijk een beetje hetzelfde als de missie Kenny Strikes Back: inbreken in een warenhuis van de Spanish Lords, wat gangmembers neerschieten en er vandoor gaan met het busje. Dit moet je eenmaal doen om de 100% te kunnen bereiken. De missie start je echter niet in Broker of Dukes, maar in Bohan. Zie ook op deze snapmap. Je vindt de informatie over het aantal keer dat je het warenhuis al beroofd hebt in je menu onder Trading, en vervolgens "Warehouse raids pulled off". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.