Jump to content

Paar missies, waar kan ik ze starten?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb snel even een snapmap voor je gemaakt, die je hier kunt vinden. Midtown Mayhem is de onderste stip in Algonquin, deze start je in een Sultan. Wetscapade TT vind je aan het water, en de andere stip duidt uiteraard de locatie aan van Tansfender Invitational. Gelieve wel de volgende keer eerst WikiGTA te raadplegen aangezien alle zijmissie locaties daar reeds te vinden zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt! Weet je toevallig ook waar deze zijn?

East Side Escapade

Monument Mania

Hi-Way Tire Tourney

Dukes Dust Up TT

Beach Blitz

<-- Het zijn er aardig wat, maar ik heb zoon site , daar staan ze dus niet op waar je ze kan starten :\

>>> Door Svenie: Klik eens op WikiGTA in men vorige post, daar heb je een map met al de startlocaties van deze zijmissies. ;) <<<

Bewerkt: door SilverShield
Geplaatst:

Nog even een vraagje: Bij de 100% checklist staat:

Challenges

Broker, Dukes

Warehouse Raid

Is dat de gewone waarbij je het keypad moet breken en de van moet stelen met de drugs erin? En zo ja, waar kan ik deze terug vinden? (Bijv. bij de scores)

Geplaatst:
Nog even een vraagje: Bij de 100% checklist staat:

Challenges

Broker, Dukes

Warehouse Raid

Is dat de gewone waarbij je het keypad moet breken en de van moet stelen met de drugs erin? En zo ja, waar kan ik deze terug vinden? (Bijv. bij de scores)

Dat klopt, de zijmissie Warehouse Raid is eigenlijk een beetje hetzelfde als de missie Kenny Strikes Back: inbreken in een warenhuis van de Spanish Lords, wat gangmembers neerschieten en er vandoor gaan met het busje. Dit moet je eenmaal doen om de 100% te kunnen bereiken. De missie start je echter niet in Broker of Dukes, maar in Bohan. Zie ook op deze snapmap.

Je vindt de informatie over het aantal keer dat je het warenhuis al beroofd hebt in je menu onder Trading, en vervolgens "Warehouse raids pulled off".

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...