bndbendo Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Hoe zit het nu eigenlijk met de hoertjes in GTA IV? Bewerkt: 7 april 2009 door bndbendo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 die zijn nog steeds gewillig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 WikiGTA! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bndbendo Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 +10 voor je snelle reactie. Maar waar vind ik ze het meest? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Bij stripclubs, je zou ze dus niet vinden in Algonquin. Maar gebruik a.u.b even WIKIGTA want daar staat alles op wat je nodig hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Het lijkt net of WikiGta er voor niks staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Het lijkt net of WikiGta er voor niks staat. in dit geval wel ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bndbendo Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 :$ Schaam me diep :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Je ziet ze het echt doen:D niet zo debiel als in sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Ja, je kan kiezen uit 20,50 of 70 euro. @ kan een keer gebeuren Maar waarom staat er PC bij? Bewerkt: 7 april 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bndbendo Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Ja, je kan kiezen uit 20,50 of 70 euro. @ kan een keer gebeuren Maar waarom staat er PC bij? Omdat ik heb gehoord dat er toch enkele verschillen zijn tussen de pc versie en de console versies. (Ik hoop niet dat ik hier weer mensen tot op het bot beledig door niet te kijken op WikiGta?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Ja, je kan kiezen uit 20,50 of 70 euro. @ kan een keer gebeuren Maar waarom staat er PC bij? Omdat ik heb gehoord dat er toch enkele verschillen zijn tussen de pc versie en de console versies. (Ik hoop niet dat ik hier weer mensen tot op het bot beledig door niet te kijken op WikiGta?) Nee joh. Niemand voelt zich beledigt als je voor de eerste keer niet op WikiGTA kijkt. In tegenstelling tot die mikey-h-0 waarvan al vier topics zijn gesloten omdat het gewoon op WikiGTA staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Ik zei toch:,, Kan een keer gebeuren'' Maar wat is er dan anders aan de andere consoles? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Ik zei toch:,, Kan een keer gebeuren'' Maar wat is er dan anders aan de andere consoles? Allereerst is hij mooier. En er zitten meer details in. Daarnaast zijn er nog wat dingen veranderd, bijvoorbeeld het open pak op de console versie is een dicht pak geworden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Er staat waarschijnlijk PC bij omdat hij het spel op PC heeft en het dus mogelijk anders kon zijn op console versies, wat dus niet het geval is. Verder terug ontopic graag... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.