Chi Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 Ik heb eens een vraagje voor de modmakers onder ons: "Is het mogelijk om voor Vice City een soory modification te maken waardoor je (desnoods door van het drukken van knop(pen)) op twee wielen kunt rijden. Dit kon ook in True Crime: Streets of L.A. Natuurlijk zou het ook leuk zijn als je met de Voodoo hoger op je voorbanden kunt stuiteren, maar mij gaat het om het "Op twee wielen rijden." :rolleyes: Het lijkt me heel cool om met je caddy of met een gedownloade auto op twee wielen te kunnen rijden en dan nog verkeer ontwijken.. B) Dus, beste Modmakers, is dit mogelijk? :lol: Reageren
Jarno Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Geplaatst: 7 juni 2004 Dit lijkt me ook wel geinig. Ik ben wel bezig met een modification waarbij heelveel mods samen worden gevoegd en nog een paar zelfgemaakte mods. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 het is niet mogelijk om in vice city op 2 wielen te gaan rijden behalve op de bikes natuurlijk ik weet niet of daar een mod voor is ff goed kijken op internet Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Rijd maar eens in een Ambulance. Rij keihard door een bocht. Reageren
Lantyz Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Rijd maar eens in een Ambulance. Rij keihard door een bocht. Haha, ja, inderdaad. Maar het idee is inderdaad goed. Ik heb nog niet zoiets op het internet kunnen vinden. Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Is ook niet nodig. Ik rij zo wel op 2 wielen. Reageren
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 ik heb wel een idee hoe je het moet doen maar dan moet je de massa ongeloofelijk verlagen of zelfs naar nul zetten en dan zal je soms gewoon vliegen dus denk ik toch niet dat da de oplossing is... maar je kunt het proberen: gewoon in de handling van je favoriete auto het eerste naar 0.00 zetten Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 jah ik heb dat ook eens gedaaan...het lukte wel maar op een gegeven moment raak je er moe aan <_< Reageren
Ironfist Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 tof om te horen dat het lukt...kun je ook vliegen?ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd Reageren
Na$! Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 dat denk ik niet of toch niet lang Reageren
Ironfist Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 dat denk ik nietof toch niet lang als je mass 0 hebt dan kan je-volgens de logica-blijven zweven zelfs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.