ricoroskam Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 hallo als ik gta op staart dan hoor ik alles wat er gebeurt maar ik zie geen beelt en zonbder beelt spelen is best lastig wie kan mij uitleggen hoe dat meot die gene ben ik heel dankbaar groetjes rico Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Is het spel legaal? Zoja, verwijder het bestandje 'gta_sa.set' uit de map 'Mijn Documenten'. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Vertaling naar nederlands: Hallo, Als ik GTA SA opstart, dan hoor ik wel wat er gebeurd, maar ik krijg geen beeld. En zonder beeld spelen is best wel lastig. Wie kan mij uitleg geven, hoe ik dit oplos? Die gene ben ik dan heel dankbaar. Groetjes Rico, Nu is het een beetje leesbaar . Wat zijn je specs? en is het spel legaal gekocht of heb je hem illegaal gekregen?? Bewerkt: 7 april 2009 door gta master 1 Reageren
ricoroskam Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2009 eey het spel is legaal ik heb gedaan wat jij zij enn het werk maar dan krijg ik allen het menu nog niet wat zal daarvan de oorzaak zijn groetjes rico Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Zorg ervoor dat al je stuurprogramma's (drivers) up-to-date zijn. Ga dus op zoek naar de nieuwste drivers voor je grafische kaart (en eventuele andere hardware), op de site v/d fabrikant. Succes Reageren
ricoroskam Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2009 ja maar het begin van eht spel zie ik het beeld wel Reageren
AntiGuy Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 So.... wat zie je dan wel? De introfilmpjes? En als je bij het menu komt dan fade het beeld weg? Maar je kan dan nog wel horen wat je doet, as in, je hoort zo'n geluidje als je tussen de opties scrollt? Of kan je het menu wel zien? En toen ben je op de tast (of gewoon) naar New Game gegaan en heb je een spel gestart, en toen was het beeld nog steeds zwart? Reageren
ricoroskam Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2009 ja nu zie ik alles de intro filmjes maar daarna moet het menu komen en komt dat niet en hoor wel geluid dat ik iets kan aanklikker terwijl die het altijd heb gedaan maar nu neit op niuew komputer Reageren
ricoroskam Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 vorge keer had ik ook aal problemen met beeld maar dat was nu opgelost want toen zag ik helemaal niks meer maar nu krijg ik beeld bij de voorstukjes en geluid allen nu krijg ik het menu zward hoe kan dat Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Heb je toevallig San Andreas gedownload? En is het volledig zwart of alleen in het midden en staat er nog een plaatje rechtsboven? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 probeer het bestandje gta_sa.set te verwijderen in de map gta san andreas user files nu zal tie het weer moeten doen Reageren
ricoroskam Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 dat weg hallen uit die map heb ik al gedaan drrm ben ik nu al veder met het beelt gekomen allen eht menu zie je niet en je ziet egt helemaal nisk dus ook geen plaatje of zo wat nu ik heb de cd gekocht en heb er al op gespeelt op andere pc want bij call of dutch2 doet ie het ook je hoord allen geluid maar je ziet niks Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 dat weg hallen uit die map heb ik al gedaan drrm ben ik nu al veder met het beelt gekomen allen eht menu zie je niet en je ziet egt helemaal nisk dus ook geen plaatje of zo wat nu ik heb de cd gekocht en heb er al op gespeelt op andere pc want bij call of dutch2 doet ie het ook je hoord allen geluid maar je ziet niks Als het probleem zich bij Call of Duty 2 ook vertoond zal het waarschijnlijk aan een onderdeel van je computer moeten liggen. Is je PC goed genoeg om de games te kunnen draaien? Grtz RD Reageren
ricoroskam Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 ja hij moet er op draaien er zit 1.5 gig geheugen in en hij hoord eht te doen want het geluid hoor je wel dus het spel draait allen eht beeld zie je niet en het is een beeld van 17 piksels dus Reageren
Wickedmen Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 ja hij moet er op draaien er zit 1.5 gig geheugen in en hij hoord eht te doen want het geluid hoor je wel dus het spel draait allen eht beeld zie je niet en het is een beeld van 17 piksels dushmmm dat is erg onduidelijklaat je computer eens testen door can your run it gewoon op san andreas klikken en kijken op je de test haalt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.