Remi-X Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 probeer het bestandje gta_sa.set te verwijderen in de map gta san andreas user files nu zal tie het weer moeten doen Weer weet je niet waar je het over hebt heh GTA_SA.SET zijn ingame settings, in het menu zal dat er niks mee te maken hebben. Can You Run It is daarnaast erg onbetrouwbaar, al kan het soms wel handig zijn. Voor dit probleem alleen niet denk ik, want deze jongen kan gewoon zonder problemen Ingame heb ik begrepen. In het menu worden er een stuk minder prestaties verwacht dan ingame. @ Revo: Ja, dat denk ik ook. Als inderdaad het probleem bij meerdere spellen is, is er waarschijnlijk niet veel aan te doen. Heb je trouwens Vistaof XP? Want ik ga weer eens in het wilde weg gokken Reageren
ricoroskam Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 ja 0ooke zal het probeeren maar hoe meot ik dat doen en waar moet ik die test vinden want heb geen beeld dus kunnen jullie dat mis uitleggen voor me ik heb xp nu op vista heeft ie het gedaan op deze computer maar op xp neit ja ik heb alles behalfen eht menu want die is zwart maar ik hoor wel geluid dus hij draait wel op xp allen het beeld werkt niet mee Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 ik heb xp nu op vista heeft ie het gedaan op deze computer maar op xp neit ja ik heb alles behalfen eht menu want die is zwart maar ik hoor wel geluid dus hij draait wel op xp allen het beeld werkt niet mee Nu met punten en komma's, want dit is echt onleesbaar En ik wil je graag helpen, maar dat gaat zo niet. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 probeer het bestandje gta_sa.set te verwijderen in de map gta san andreas user files nu zal tie het weer moeten doen Weer weet je niet waar je het over hebt heh GTA_SA.SET zijn ingame settings, in het menu zal dat er niks mee te maken hebben. Can You Run It is daarnaast erg onbetrouwbaar, al kan het soms wel handig zijn. Voor dit probleem alleen niet denk ik, want deze jongen kan gewoon zonder problemen Ingame heb ik begrepen. In het menu worden er een stuk minder prestaties verwacht dan ingame. @ Revo: Ja, dat denk ik ook. Als inderdaad het probleem bij meerdere spellen is, is er waarschijnlijk niet veel aan te doen. Heb je trouwens Vistaof XP? Want ik ga weer eens in het wilde weg gokken eeeey koppig mannetje dat is niet waar toen ik is een keer mijn driver had geupdate moets ik eerst dat bestandje verwijderen om in het menu te komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.