gekkegerritt Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 hey ik heb zonet san andreas gekocht en geinstalleerd op mijn vista laptopje en ik kan hem draaien op het hoogste ik heb geen lag of zo en alles werkt perfect, maar bij nu blokkeert hij altijd als ik er 2 minuutjes op speel dan moet ik hem via de aan-af knop afleggen kan iemand asjebliieeeft helpen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Lees eerst het topic 'Lees dit eerst!'. Als je dan nog geen oplossing hebt gevonden horen we het wel. Uiteraard zou de tutorial van Remi-X je ook kunnen helpen. Beide topics staan heel handig bovenaan vastgepinned, nauwelijks te missen. Reageren
gekkegerritt Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 dat helpt me niet verder sorry Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 dat helpt me niet verder sorry Oke... Geen lagg onder het spelen, maar blokkeert na 2 minuten. Eens denken, wat kan dat zijn. Want dat betekent dat je laptop het spel wel aan kan. Ik denk niet dat het aan het spel ligt, alhoewel het wel een medeplichtige zal zijn. Ik heb het idee dat je laptop te warm word. Kan ik natuurlijk helemaal fout hebben, want ik heb niet zoveel verstand van laptops, maar wat is de ondergrond van je laptop als je het speelt? En kijk eens met dit programma of je laptop niet te warm word. Als het niet je laptop zou zijn, zou ik het echt niet weten. Dan al ik met nutteloze dingen moeten gaan gokken. Reageren
gekkegerritt Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 dat helpt me niet verder sorry Oke... Geen lagg onder het spelen, maar blokkeert na 2 minuten. Eens denken, wat kan dat zijn. Want dat betekent dat je laptop het spel wel aan kan. Ik denk niet dat het aan het spel ligt, alhoewel het wel een medeplichtige zal zijn. Ik heb het idee dat je laptop te warm word. Kan ik natuurlijk helemaal fout hebben, want ik heb niet zoveel verstand van laptops, maar wat is de ondergrond van je laptop als je het speelt? En kijk eens met dit programma of je laptop niet te warm word. Als het niet je laptop zou zijn, zou ik het echt niet weten. Dan al ik met nutteloze dingen moeten gaan gokken. soms komt hij te warm, maar dan meestal als ik al langer speel, en dan sluit hij vanzelf af, niet gewoon blijven hangen dus dat kan het ook niet zijn toch bedankt voor de reacties nu heb ik vista opnieuw geinstalleerd, en san andreas ook nog eens opnieuw, nu wil het spel zelfs niet meer starten met ik nog drivers ofzo installeren? mijn internet is ook nog niet geconfigureerd.. ik weet niet hoe dat moet asjeblieft help me Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Heb je UAC aan staan? Zoja: Ga naar je SA map, dan rechtermuisknop op GTA_SA.EXE > Eigenschappen > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren. Nu zal, als je San Andreas opstart, je gevraagd worden of je het echt wilt uitvoeren. Natuurlijk klik je op Toestaan. Reageren
gekkegerritt Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 hij doet nog altijd niets hoor Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 hij doet nog altijd niets hoor Rare computer heb jij... Probeer hem eens uit het raam te gooien? En ik ben bang dat ik je niet meer verder kan helpen. Wat ik wel graag zou willen, als je een oplossing hebt gevonden, kun je die dan vermelden in dit topic? Dan kan ik de oplossing namelijk tussen San Andreas Technische Ondersteuning zetten, voor het geval er nog iemand is met hetzelfde probleem. Reageren
gekkegerritt Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) hij doet nog altijd niets hoor Rare computer heb jij... Probeer hem eens uit het raam te gooien? En ik ben bang dat ik je niet meer verder kan helpen. Wat ik wel graag zou willen, als je een oplossing hebt gevonden, kun je die dan vermelden in dit topic? Dan kan ik de oplossing namelijk tussen San Andreas Technische Ondersteuning zetten, voor het geval er nog iemand is met hetzelfde probleem. ok, ik denk denk dat het iets te maken heeft met de te installeren drivers :/ Bewerkt: 8 april 2009 door gekkegerritt Reageren
FireFighter Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Ik heb ook een Vista Laptop thuis en GTA: San Andreas Ik had dat ook toen ik mods installeerden. Heb jij modificaties geïnstalleerd op je Laptop? Want in dat geval zou ik je kunnen helpen. Stuur mij een Persoonlijk Bericht (PB) , want dan kan ik je verder helpen, aangezien ik misschien vergeet om dit topic te bekijken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Ik heb ook een Vista Laptop thuis en GTA: San AndreasIk had dat ook toen ik mods installeerden. Heb jij modificaties geïnstalleerd op je Laptop? Want in dat geval zou ik je kunnen helpen. Stuur mij een Persoonlijk Bericht (PB) , want dan kan ik je verder helpen, aangezien ik misschien vergeet om dit topic te bekijken. Hij heeft Vista opnieuw geïnstalleerd, dus in dat geval moet je ook San Andreas opnieuw installeren. Dus mods kan hij nog niet eens hebben. En topic kan je niet vergeten, als je er gewoon een abonnement op zet Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) , Mijn GTA SA dee het ook niet meer naar een mod dus opnieuw geinstalld. Verder zou ik ook niks weten. Misschien aan je video kaart? Heb je wel een laptop voor games? Want ik heb hem voor school en GTA doet het hier echt niet op. Bewerkt: 9 april 2009 door gerbieboy6 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 dat helpt me niet verder sorry Wat? Dit is een uitermate summiere reactie op dat topic, waarvan ik het vermoeden heb dat je dat hebt onderschat. Ik had hetzelfde probleem en door het spel te starten met administrator rechten was dit probleem verholpen. Je zegt wel dat je dat topic gelezen hebt maar je zegt niet wat je uit dat topic geprobeerd hebt. En/of dat jij GTA SA altijd start met administrator rechten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.