Jump to content

Samsung Omnia of de Pixon?


kees1991

Recommended Posts

Halle,

Gister ben ik 18 jaar geworden :D en nu mag ik eindelijk zelf een mobiel met abonnement kopen.

Ik zit nu heel erg te twijfelen tussen de Samsung Omnia en de Pixon.

ze zijn allerbij even duur maar ik kan er niet erg veel verschillen in vinden. Behalve dat de pixon een 8 mega pixel camera heeft en dat de omnia gprs heeft. Nu heb ik een goede canon camera dus maakt mij dat niet uit en ook hebben we een tom tom dus ook daar geef ik niet erg veel om.

Ook zit er op de omnia windows mobiel heeft dit nog voordelen? dus dat er misschien Standaard Windows programmas voor zijn of zo?

Welke kunnen jullie mij aanraden?

Groenten Martijn Hidding

Link to comment
Delen op andere websites

Kies de Pixon, Windows Mobile staat nu niet echt bekend als een goede mobiel software. Als ik moet zeggen wat veel gebruikers er van vinden, moet ik woorden gebruiken die me hier een warn kunnen veroorzaken :) .

En met een GPRS heb je oook weinig aan, meestal moet je er nog een extra abbo bij betalen, en aangezien je een Tomtom hebt is het dus zinloos.

Terwijl een camera in de mobiel altijd wel leuk/handig kan zijn. Je hebt denk ik niet altijd je camera mee,maar wel je mobiel, dus als je een foto wil maken, kun je die maken met je mobiel, als je de camera niet mee hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kies de Pixon, Windows Mobile staat nu niet echt bekend als een goede mobiel software. Als ik moet zeggen wat veel gebruikers er van vinden, moet ik woorden gebruiken die me hier een warn kunnen veroorzaken :) .

*Tekst*

Ik heb het op mijn Xperia. Het leek me erg mooi,maar het is traag,traag en nog eens traag. Daarnaast werken de menu's niet gebruiksvriendelijk en loopt het erg vaak vast. Ik zou dus geen mobiel met windows mobile kopen.

Bewerkt: door phantom
Link to comment
Delen op andere websites

Kies de Pixon, Windows Mobile staat nu niet echt bekend als een goede mobiel software. Als ik moet zeggen wat veel gebruikers er van vinden, moet ik woorden gebruiken die me hier een warn kunnen veroorzaken :) .

*Tekst*

Ik heb het op mijn Xperia. Het leek me erg mooi,maar het is traag,traag en nog eens traag. Daarnaast werken de menu's niet gebruiksvriendelijk en loopt het erg vaak vast. Ik zou dus geen mobiel met windows mobile kopen.

Zie je wel, kees. :)

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Kies de Pixon, Windows Mobile staat nu niet echt bekend als een goede mobiel software. Als ik moet zeggen wat veel gebruikers er van vinden, moet ik woorden gebruiken die me hier een warn kunnen veroorzaken :) .

*Tekst*

Ik heb het op mijn Xperia. Het leek me erg mooi,maar het is traag,traag en nog eens traag. Daarnaast werken de menu's niet gebruiksvriendelijk en loopt het erg vaak vast. Ik zou dus geen mobiel met windows mobile kopen.

Zie je wel, kees. :)

Wie noem jij hier Kees? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou fotografie is een hobby van mij dus ik heb eigenlijk wel altijd mijn camera bij mij xD. Maar inderdaad voor gewoon wat kleine dingetjes als foto's van je vrienden of als je een keer uit gaat om een leuke foto te maken is inderdaad handig om een goede camera in je mobiel te hebben.

verder had ik ook al zoon idee dat dat Windows mobiel een grote bagger bende was, enkel dan inderdaad wel jammer dat ik die omnia net er iets mooier uit vindt zien.

Zijn er verder nog groote of handige verschillen aan de toestellen? Overegens ga ik mijn mobiel veel gebruiken voor het kijken van film(pjes) en het leuteren van muziek.

hehe en zeg maar gewoon Martijn hoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij beide telefoons is het volume niet al te hoog. En ik heb vanmiddag nog de Pixon in mijn handen gehad, die is imo erg traag, heb zelf de Touchwhiz (F480) en die is gewoon velen malen sneller. Maar probeer met functies die je wilt hebben te vergelijken, en daar kun je dus je keuze over opmaken. (:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat ik voor de omnia ga omdat hier ook wifi op zit en dat vind ik tog wel handig.

Nu is alleen nog de vraag waar kan ik hem het goedkoopste krijgen? Ik bel bijna nooit en sms ook niet zo veel maar dat komt vooral omdat mijn beltegoed dat op is. dus laat zeggen dat ik zoon 50 sms'jes per maand verzend.

Ik wil ook niets betalen voor de mobiel, gewoon alleen het abonnement en verder niets.

Waar heb jij je abonnement lopen time, en wat betaal jij daar voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vodafone ;) Was wel heel snel met het toestel halen. Was net 2 weken uit ofzo ;) Ik betaal 27.50 per maand voor het abbo, daarmee heb ik 300 minuten en smsjes, en 10 euro voor onbeperkt internet. Toestel was gratis ;) Waarschijnlijk is het nu cheaper

Bewerkt: door Time-Bandit
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...