joppie Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Hey, Ik ben al twee keer onder alle bruggen (13) die meetellen voor de trophy door gevlogen, maar ik heb de trophy nog niet... Bij Brief staat dat ik er nog 13 moest, toen 12 enz enz en als laatste bericht dat ik er nog een moet. (1 left) Maar blijkbaar is deze er niet? Ik heb de snapmap erbij gepakt, en ben dus onder al deze bruggen gevlogen... Iemand een idee? alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Waarschijnlijk speel je op een oude saved game. De trophys van GTA IV zijn er namelijk later bijgekomen. Als je de trophy's (behalve de multiplayertrophy's) wil halen, moet je een nieuwe saved game starten. Dus als je de SP trophy's wil hebben, moet je weer heeeeeeeeeeeeeelemaal opnieuw beginnen. Is dat niet leuk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Nee is niet leuk, en speel op een nieuwe want ik wilde juist de trophy's gaan halen. en wilde wat auto's die ik eerst niet had. Bewerkt: 7 april 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Nee is niet leuk, en speel op een nieuwe want ik wilde juist de trophy's gaan halen.en wilde wat auto's die ik eerst niet had. Goh, toen ik hoorde dat, als ik de trophy's wil halen, opnieuw moest beginnen, was ik heel enthousiast! Doe net als ik: Ga gewoon door tot je de verhaallijn hebt uitgespeeld, dan opnieuw beginnen voor de trophy's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Goh, toen ik hoorde dat, als ik de trophy's wil halen, opnieuw moest beginnen, was ik heel enthousiast! Ja het is wel leuk, maar ik ben vorige week opnieuw begonnen... En heb in 19 uur (, jaja,) de storyline uitgespeeld... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Heb je echt alle bruggen gehad? Het zijn namelijk 14 bruggen, en geen 13. Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 Heb je echt alle bruggen gehad? Het zijn namelijk 14 bruggen, en geen 13.Click here to view the SnapMap Ok, 14 dan. Maar ik ben echt onder al deze bruggen door gevlogen, dat wet ik gewoon zeker. Ik kan het nog wel een keer doen maar ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) De meest linker van allemaal pakte ie bij mij ook niet, deze heeft meerdere pilaren, en je moet wat meer naar het zuiden toevliegen en een stuk over het land gaan, althans zo ging het bij mij. Wel een beetje buggy. (Middle Park heeft ook nog een brug waar je onderdoor kunt vliegen, maar die telt dan weer niet mee he :\ ) Bewerkt: 7 april 2009 door [ION]Leviathan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 De meest linker van allemaal pakte ie bij mij ook niet, deze heeft meerdere pilaren, en je moet wat meer naar het zuiden toevliegen en een stuk over het land gaan, althans zo ging het bij mij. Wel een beetje buggy. (Middle Park heeft ook nog een brug waar je onderdoor kunt vliegen, maar die telt dan weer niet mee he :\ ) Nee, want die heb ik ook niet gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 Dat is tenminste eentje waar je nog enige moeite voor moet doen. Wat ik ook wel leuk vind is onder de dry docks doorvliegen bij de booth tunnel op Alderney. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 De meest linker van allemaal pakte ie bij mij ook niet, deze heeft meerdere pilaren, en je moet wat meer naar het zuiden toevliegen en een stuk over het land gaan, althans zo ging het bij mij. Wel een beetje buggy. (Middle Park heeft ook nog een brug waar je onderdoor kunt vliegen, maar die telt dan weer niet mee he :\ ) Bedankt het is gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat die laatste brug links onder meestal een glitch is die je hele game duurt als hij er is. Op m'n vorige savegame had ik namelijk van alle denkbare mogelijke hoeken eronder door gevlogen, maar niets hielp, terwijl het deze keer in één keer lukte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic16 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) Ik weet niet of een youtube link plaatsen mag maar http://www.youtube.com/watch?v=nU7VKLzzSBM zo'n gast zei dat je 2x door de zelfde brug moest vliegen en dankbaar was door deze video ik zal hem goed bekijken mis helpt het. pm me ff als het nuttig is en goed werkt. Bewerkt: 8 april 2009 door NikoBellic16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 Ik weet niet of een youtube link plaatsen mag maarhttp://www.youtube.com/watch?v=nU7VKLzzSBM zo'n gast zei dat je 2x door de zelfde brug moest vliegen en dankbaar was door deze video ik zal hem goed bekijken mis helpt het. pm me ff als het nuttig is en goed werkt. Uuh, lees ffies drie posts hierboven van mij... Daarin staat en quote hoe het moet, op deze manier is het gelukt bij mij. En twee keer onder dezelfde brug door, kan niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic16 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 oh ok want bij mij werkte het wel dankzij die bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.