Jump to content

Under the radar... trohpy


joppie

Recommended Posts

Hey,

Ik ben al twee keer onder alle bruggen (13) die meetellen voor de trophy door gevlogen, maar ik heb de trophy nog niet...

Bij Brief staat dat ik er nog 13 moest, toen 12 enz enz en als laatste bericht dat ik er nog een moet. (1 left)

Maar blijkbaar is deze er niet? :?

Ik heb de snapmap erbij gepakt, en ben dus onder al deze bruggen gevlogen...

Iemand een idee?

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk speel je op een oude saved game. De trophys van GTA IV zijn er namelijk later bijgekomen. Als je de trophy's (behalve de multiplayertrophy's) wil halen, moet je een nieuwe saved game starten. Dus als je de SP trophy's wil hebben, moet je weer heeeeeeeeeeeeeelemaal opnieuw beginnen. Is dat niet leuk? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee is niet leuk, en speel op een nieuwe want ik wilde juist de trophy's gaan halen.

en wilde wat auto's die ik eerst niet had.

Goh, toen ik hoorde dat, als ik de trophy's wil halen, opnieuw moest beginnen, was ik heel enthousiast! :)

Doe net als ik: Ga gewoon door tot je de verhaallijn hebt uitgespeeld, dan opnieuw beginnen voor de trophy's.

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, toen ik hoorde dat, als ik de trophy's wil halen, opnieuw moest beginnen, was ik heel enthousiast! :)

Ja het is wel leuk, maar ik ben vorige week opnieuw begonnen...

En heb in 19 uur (, jaja,) de storyline uitgespeeld...

Link to comment
Delen op andere websites

De meest linker van allemaal pakte ie bij mij ook niet, deze heeft meerdere pilaren, en je moet wat meer naar het zuiden toevliegen en een stuk over het land gaan, althans zo ging het bij mij. Wel een beetje buggy.

(Middle Park heeft ook nog een brug waar je onderdoor kunt vliegen, maar die telt dan weer niet mee he :\ )

Bewerkt: door [ION]Leviathan
Link to comment
Delen op andere websites

De meest linker van allemaal pakte ie bij mij ook niet, deze heeft meerdere pilaren, en je moet wat meer naar het zuiden toevliegen en een stuk over het land gaan, althans zo ging het bij mij. Wel een beetje buggy.

(Middle Park heeft ook nog een brug waar je onderdoor kunt vliegen, maar die telt dan weer niet mee he :\ )

Nee, want die heb ik ook niet gedaan. :N

Link to comment
Delen op andere websites

De meest linker van allemaal pakte ie bij mij ook niet, deze heeft meerdere pilaren, en je moet wat meer naar het zuiden toevliegen en een stuk over het land gaan, althans zo ging het bij mij. Wel een beetje buggy.

(Middle Park heeft ook nog een brug waar je onderdoor kunt vliegen, maar die telt dan weer niet mee he :\ )

Bedankt het is gelukt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat die laatste brug links onder meestal een glitch is die je hele game duurt als hij er is. Op m'n vorige savegame had ik namelijk van alle denkbare mogelijke hoeken eronder door gevlogen, maar niets hielp, terwijl het deze keer in één keer lukte.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of een youtube link plaatsen mag maar

http://www.youtube.com/watch?v=nU7VKLzzSBM

zo'n gast zei dat je 2x door de zelfde brug moest vliegen en dankbaar was door deze video

ik zal hem goed bekijken mis helpt het. :tu:

pm me ff als het nuttig is en goed werkt. :dans:

Uuh, lees ffies drie posts hierboven van mij...

Daarin staat en quote hoe het moet, op deze manier is het gelukt bij mij.

En twee keer onder dezelfde brug door, kan niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...