Jump to content

Beeld schommelt


GTAVCSAPlayer

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb met kerst GTA IV op de Pc gekregen. Niet gedownload, geen cracks enz. Gewoon het originele spel met 2 cd's en een kaart en een boekje. Ik heb het spel van Nedgame!

Ik heb het spel al heel vaak opgestart en gespeelt zonder enige problemen. Vandaag kreeg ik een melding dat live een nieuwe update had. Toen ik het spel daarna opnieuw opstartte en mijn savegame ging laden ging na een paar minuten het beeld schommelen, de auto die bestuurd werd ging automatisch gas geven en auto's vliegen spontaan in de fik.

Zie google. Heel veel mensen die het spel origineel gekocht hebben, hebben hetzelfde probleem.

Weet iemand een oplossing?

Specificaties:

Intel Core 2 Duo 2.0 Ghz

Nvidea GeForce 9600GT 512Mb

4Gb intern geheugen

Hp Pavilion 1030ed Notebook

p.s. Kom niet met reacties dat ik het spel illegaal heb of dat dit speciaal door Rockstar Games gedaan is voor illegale spellen want ten eerste is dat niet eens waar en ten tweede komt het spel origineel van de Nedgame.

Met vriendelijke groet,

Gtavcsaivplayer

Bewerkt: door GTAVCSAPlayer
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het spel ook toevallig ook nog op een andere PC staan, of dat je die pc vaak geformatteerd hebt? Je zult even met rockstar contact op moeten nemen dat ze al je uitgedeelde licenties intrekken, dit is een veel voorkomend probleem met securom, wat maar 6x geinstalleerd kan worden dacht ik. Je dient dit de deactiveren steeds als je de game wilt verplaatsen, maar dit is waardeloos gedocumenteerd, dus het gaat vaak fout.

De support kan vervolgens er voor zorgen dat de game op elke pc gedeactiveerd wordt, zodat jij deze opnieuw kunt activeren.

Link to comment
Delen op andere websites

ANDERE VEREISTEN: Interverbinding vereist om het spel te activeren; je moet zijn aangemeld bij Windows LIVE en Rockstar Games Social Club als je online wil spelen (voor registratie moet je 13 jaar of ouder zijn); je kunt alleen spelen als de disc in het station zit (onbeperkt aantal installaties); de volgende software moet zijn geïnstalleerd: Sony DADC SecuROM, Adobe Flash, DirectX, Microsoft .NET Framework, Games for Windows - LIVE en Internet Explorer.

Volgens de doos moet je 'm dus onbeperkt aantal keer kunnen installeren ..

Link to comment
Delen op andere websites

ANDERE VEREISTEN: Interverbinding vereist om het spel te activeren; je moet zijn aangemeld bij Windows LIVE en Rockstar Games Social Club als je online wil spelen (voor registratie moet je 13 jaar of ouder zijn); je kunt alleen spelen als de disc in het station zit (onbeperkt aantal installaties); de volgende software moet zijn geïnstalleerd: Sony DADC SecuROM, Adobe Flash, DirectX, Microsoft .NET Framework, Games for Windows - LIVE en Internet Explorer.

Volgens de doos moet je 'm dus onbeperkt aantal keer kunnen installeren ..

Ik weet wel van andere securom titels, dat die moeilijk kunnen gaan doen. Bij GTA heb ik het niet meegemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen blijken dit te hebben(GTAForums), maar ik heb het nooit gehad.

Ik zou aanraden om opnieuw te installeren en liefst geen No-DVD ofzo te gebruiken.

PS: Als ik me goed herinner staat GTA IV op 2 DVD's en niet op 2 CD's. :puh:

Bewerkt: door kakarot_9
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en het werkt perfect. Ik had ook mods erbij staan maar die heb ik weggelaten en nu werkt het spel weer naar behoren!

Bedankt voor de reacties. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...