gybrus Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Mijn uiteindelijke design voor mijn portfolio. Lekker minimaal Bewerkt: 8 april 2009 door gybrus Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 wow erg mooi harry lekker simpel en strak design. heb er verder niets op aan te merken ik hoop dat je hem snel online hebt. heb je die start,portfolio,contact knopen met flash gedaan? goed werk man, Reageren
gybrus Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Het is nu alleen nog een plaatje maar ik ben van plan om gewoon heel erg met css te kutten. Heel misschien een beetje java.. Hartstikke bedankt voor de reactie kees. Reageren
gybrus Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2009 fluistert heel zacht *BUMP Reageren
gybrus Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 *Probeert het nog eens *BOEMPUH..!!one11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.