GTAspirit Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Ik had 5 minuten geleden een sig gemaazkt via paint voor mijn handtekening. maar ik kan dat niet in die handtekening zetten. Ik had eens gezien dat er een site was waar dat je dan moets bladeren bij je afbeeding je afbeelding kiezen en dan het gewenste ding : url en nog zo'n dingen weten jullie waar dat je dat kunt? ik bedoel dan dus van die afbeelding een url maken . Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) Ik had 5 minuten geleden een sig gemaazkt via paint voor mijn handtekening.maar ik kan dat niet in die handtekening zetten. Ik had eens gezien dat er een site was waar dat je dan moets bladeren bij je afbeeding je afbeelding kiezen en dan het gewenste ding : url en nog zo'n dingen weten jullie waar dat je dat kunt? ik bedoel dan dus van die afbeelding een url maken . Ja dat kan. Je kan gebruik maken van www.imageshack.us, www.photobucket.com of www.tinypic.com. Bij photobucket moet je je registreren, imageshack is nogal traag. Bewerkt: 8 april 2009 door TomHagen Reageren
GTAspirit Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Ik had 5 minuten geleden een sig gemaazkt via paint voor mijn handtekening.maar ik kan dat niet in die handtekening zetten. Ik had eens gezien dat er een site was waar dat je dan moets bladeren bij je afbeeding je afbeelding kiezen en dan het gewenste ding : url en nog zo'n dingen weten jullie waar dat je dat kunt? ik bedoel dan dus van die afbeelding een url maken . Ja dat kan. Je kan gebruik maken van www.imageshack.us, www.photobucket.com of www.tinypic.com. Bij photobucket moet je je registreren, imageshack is nogal traag. thx kijk maar eens naar mijn handtekening ik kwam niet op de naam van imageshack Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.