GtaGekkerd Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 hoe kom je snel aan geld in het begin van de game? ik cheat wel dus als er wapens nodig zijn kan ik het doen want ik wil veel geld voor safe houses te kopen dat met krassen heb ik maar 5000 meee gekregen Reageren
thomas1010 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Drugs verkopen dan krijg jij veel geld. Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Drugs verkopen dan krijg jij veel geld. waar vind je dealers? en hoe deal je? Reageren
.Corneria. Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) Probeer wat drugs te dealen. >>Hier<< kun je alle drugdealers vinden. @Hierboven:>>Hier<< vind je alle informatie over Drugs dealen.Eerst moet je natuurlijk drugs kopen of vinden,dan ga je naar een dealer(kijk eerst in de tabel,zo weet je welke gang het meeste geeft voor welke drugs),kies dan welke drugs je wilt verkopen,klik daarop met je stick,en zo krijg je geld voor drugs dealen. Corneria Bewerkt: 8 april 2009 door corneria Reageren
Svenie Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Aangezien je nog maar in het begin van het spel zit, weet ik niet zeker of je de missie Tricks of the Triad al hebt voltooid. Deze is namelijk nodig om de verschillende drugsdealers (80), die over de stad verspreid staan vrij te spelen. Pas dan kan je ook beginnen met dealen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Je kan pas drugs dealen na de missie Tricks of the Traid, wat overigens niet op WikiGTA staat. //> Iemand wat me weer eerder hoor. >>> Door Svenie: Ik zag niemand in het topic, mijn excuses.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.