wars_x Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 k hoop dat jullie er wat aan hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Vet gedaan en ook een goede outcome. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 WEl vet, maar ziet er een beetje 'getekend' uit. Probeer eens wat gradients map er op te gooien met twee tinten van een kleur. Ook vind ik het gezicht... nouja, niet zo mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Personen zelf zijn altijd moeilijk, en dan zeker het gezicht. je kan deze tut op van alles toepassen, zoals bijvoorbeeld auto's. Da's al iets minder moeilijk, en gaat er dus ook meer realistisch uitzien. maar ik vind de outcome hiervan ook best goed gelukt. En als je dan inderdaad gradient maps gaat uitproberen ipv gewoon standaard kleuren, zou het er nog mooier uitzien. Erg mooie tut, ik ga 'm zeker eens proberen met een auto fzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wars_x Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 bedankt en ja je kan het op allerlei dingen toevoegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.