komt Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 als ik in de Area 69 wil gewoon zo maar dan is daar geen ene hond te bekken en er rijden daar geen auto's en er zijn geen mensen ik heb den wel de code van geen politie agter je aan geactiveerd is dat normaal ik heb dat eiland nog niet derijkt in de zin van gehaald of verdient
GTAspirit Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Het zit zo als je met een vliegend voorwerp over area 69 vliegt dan schieten de kannonen op u Kijk voor meer info op : http://nl.wikigta.org/wiki/Area_69
jorD1 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Je hebt gelijk als je er naar toe gaat zie je nooit soldaten enzo lopen het is er gewoon een dooie boel
Djmaddox Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Dat is inderdaad raar, elke keer als ik daar kom is er geen soldaat te bekennen. wel leuk, kan je in een keer doorlopen naar de voertuigen. Ik ga daar altijd express naartoe met een Hydra om de raketten te ontwijken(Salto's maken enzo :-D)
jorD1 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 het gebied wordt denk alleen in die ene missie met jetpack intensief gebruikt
GTAspirit Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) name='djmaddox' date='8 Apr 2009, 15:49:32' post='1321714'Dat is inderdaad raar, elke keer als ik daar kom is er geen soldaat te bekennen. wel leuk, kan je in een keer doorlopen naar de voertuigen. Ik ga daar altijd express naartoe met een Hydra om de raketten te ontwijken(Salto's maken enzo :-D) Als je deze >>>missie<<<hebt gedaan dan zie je er wel soldaten lopen. Bewerkt: 8 april 2009 door GTAspirit
jorD1 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 name='djmaddox' date='8 Apr 2009, 15:49:32' post='1321714'Dat is inderdaad raar, elke keer als ik daar kom is er geen soldaat te bekennen. wel leuk, kan je in een keer doorlopen naar de voertuigen. Ik ga daar altijd express naartoe met een Hydra om de raketten te ontwijken(Salto's maken enzo :-D) Als je deze >>>missie<<<hebt gedaan dan zie je er wel soldaten lopen. Ja in die missie lopen ze er maar verder nooit. Area 69 is miss alleen voor die missie gebouwd
Bierbuikje Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Er zijn daar wel degelijk mensen, maar dan moet je de anti-politie code natuurlijk niet aan hebben. Als je die uit hebt dan kan je het wel schudden en ben je binnen een paar seconden dood.
Basssss Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Als je de cheat "Never Wanted" hebt aanstaan is het daar inderdaad een saaie boel, in het oostelijke gedeelte staat wat voertuigen er liggen wat wapens versprijd door en in Area 69. Het enige wat je kwaad kan doen zijn de luchtafweersystemen rondom de basis, maar als jij niet in de lucht bent heb je daar ook geen last van.
jorD1 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) ja maar dan komen ze omdat je wanted bent maar ze lopen nooit te pattrouilleren je ziet bijv. in de pd garage altijd cops staan enzo Bewerkt: 8 april 2009 door jorD1
marlonius Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 als je de "Never Wanted"uitschakeld krijg je wel politie achr je aan maar ze komen nie binnen de hekken daar ben j veilig (buiten de Heli's) lekker saai dus!!!
AntiGuy Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 "hoe zo bevijgeling" "geen ene hond te bekken" Sorry, ik kan je niet serieus nemen als je dat soort dingen zegt. Het zou fijn zijn als je kijkt wat er staat voor je het post.
GTAspirit Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Conclusie:alleen als je de cheat ''never wanted''doet dan heb je geen politie doe je die niet heb je geen politie en ben je binnen enkele seconden dood. bij de missie ''black project''zie je wel mensen . op dit topic mag een
Rinaldootje Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 als je de "Never Wanted"uitschakeld krijg je wel politie achr je aan maar ze komen nie binnen de hekken daar ben j veilig (buiten de Heli's) lekker saai dus!!! In de hangar van de tanks kan de heli je ook niet zien, en de politie komt aleen niet op het gedeelte waar de hydra's en tanks dtaan, het grote gedeelte komen ze met hordes
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Het gebruik van cheats is voor je eigen verantwoording. Dat hierdoor het spel niet meer functioneert zoals de bedoeling is is dus volledig aan jezelf te wijten. Lijkt me verder geen discussie waardig: Niet mee eens? Stuur mij een PB.
Recommended Posts