.Senne Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) TrackMania Nations Forever PC ReviewTrackMania Nations is een gratis racegame, uitgegeven door Nadeo. Het is gratis, maar er is ook een versie die je kan kopen. Straks komt het verschil tussen deze twee. Single player Het doel van dit spel is racen. Je racet met een vrij futuristische auto, zoals onderaan bij de screens te zien is. Er zit jammer genoeg geen story line in de game, maar je hebt een heleboel parcours, onderverdeeld in vijf verschillende moeilijkheidsgraden. Deze begint bij 'Wit' en eindigt bij 'Zwart'. Ook zijn er verschillende soorten parcours, zoals 'Acrobatic', 'Race', 'Speed' en 'Obstacle' -Bij acrobatic is het natuurlijk de bedoeling om via een heleboel stunts de finish te halen, zonder al te veel te crashen. -Bij Race zijn de circuits niet erg futuristisch of onrealistisch, maar gewoon op elkaar aansluitende banen met veel bochten. -Bij Speed is het een en al snelheid. Speedboosts, loopings, je moet ze allemaal nemen. -Bij obstacles als laatste moet je natuurlijk gezwind alle obstakels als palen en gaten in de weg ontwijken. Je moet steeds meer banen unlocken, op verschillende manieren. Per baan kan je medailles winnen, afhankelijk van je tijd. Natuurlijk is er ook een verslavende editor in het spel, die je erg veel mogelijkheden geeft. Je kan met een heleboel stukken banen creëren, en ze online zetten voor spelers over heel de wereld. En als stokpaardje is er de Multiplayer, met keuze uit meer dan 300 servers. Ook hier heb je verschillende soorten, zoals tijdritten en ronden. Er zitten een paar heel goede servers bij, met honderden verschillende banen. Vervelen zul je je dus nooit doen. Een paar leuke tips voor dit spel: Je kan je auto een eigen verfje geven in de 'lakken' functie. Alle kleuren van de regenboog, en een heleboel motieven. Ook kan je een auto downloaden en in de game zetten. Hiervoor doe je het volgende: Download op >>deze site<< de auto van je dromen, en plaats het gedownloade .rar bestand in volgende map: Mijn documenten >> TrackMania >> Skins >> vehicles >> carcommon Als je een map ontbreekt, maak je ze zelf aan. Wanneer je dan in-game naar Profiel >> Voertuigen gaat, en dan op de derde pijl naar rechts wijst, moet je auto ertussen staan. Verschillen met de betaalde versie -TrackMania United Forever, die 30 euro kost- is dat je keuze hebt uit zeven verschillende omgevingen met elk hun eigen auto. Zo is er Coast, Snow, Stadium, Desert , bay, rally en island. Bij de gratis versie heb je enkel de Stadium omgeving. Ook heb je bij United Forever keuze uit 4 verschillende racevormen: -Race: gewone races met vrij 'normale' banen -Stunts: Races waarbij je via een boel stunts naar de finish moet geraken -Puzzle, waarbij je start, finish en checkpoints krijgt en zelf een weg moet bouwen om aan de finish te geraken -Platform, waarbij je van platform tot platform moet geraken Mijn mening: Zowel gratis als betalend een fantastisch game. -Graphics: deze zijn verbazingwekkend voor een gratis game, en er zijn ook een paar leuke effecten te zien. 10/10 -Geluid: erg leuke sound effects en soundtracks. 9/10 -Gameplay: erg gevarieerd, en map editor en multiplayer zijn verslavend. 9.5/10 Nog even de Systeemeisen: Processor: Pentium IV 1.6GHz / AthlonXP 1600+ Graphics: 3D accelerator 16 MB DirectX 9.0c RAM-geheugen: 256MB (512MB voor Vista) Harde schijf: 1.5GB vrije schijfruimte Software: Windows 2000/XP/XP-x64/Vista met DirectX 9.0c Deze liggen niet erg hoog, dus je kan het ook op een laptop of minder goede desktop pc gamen. Meer informatie en Websites: >>TrackMania Nations Forever<< >>TrackMania United Forever<< >>TM-Creative<< >>TrackMania Carpark<< >>TrackMania SouthMoon<< Screenshots: Custom auto in TMNF (koeningsegg ccx) Editor: Copyright Senne © Youtube video's to come.. Last updated: Bewerkt: 8 april 2009 door senneken Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Dat eb ik ook een tijdje gespeeld was heel leuk ik had ook zelf een auto een kleurtje gegeven. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Ik heb het spel zelf ook, en btw: je kan ook 20 euro voor TMUF betalen, alleen kan je hem dan maar 6 maanden spelen. Ook bestaat in TMUF de environment Canyon niet, dit is Rally. Over het spel: het is best wel een leuk spel, met snelheid enzo soms wat onrealistisch, maar omdat het soms onrealistisch is is het spel leuk (vind ik) Reageren
.Senne Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) Inderdaad, maar ik vraag me af wie dat doet. 20 euro betalen voor 6 maand, terwijl je voor 30 euro het complete spel hebt. En nog eens inderdaad, ik had even verkeerd gekeken, rally overgeslagen en desert naar canyon hernoemd. Mijn excuses. :$ Aangepast. Bewerkt: 8 april 2009 door senneken Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Ik ga het spelletje zeker spelen! Nu is de download nog bezig, ik popel om er een lekkere wagen in te zetten en om ermee te racen! Edit: Jammer dat races winnen(goud) niet zo makkelijk is. Bewerkt: 22 april 2009 door MegaPilot Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Ik ga het ook terug spelen. Ik moet hem wel terug downloaden omdat vorige maand de PC was gechrasht. Mijn account was "hardcorelol6" (geen idee hoe ik op die naam was gekomen) Maar misschien maak ik wel een andere. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Pff, nu moet ik een racebaan maken eer ik een race kan vrijspelen. De race die erop volgt is dan nog een trapje hoger, dan moet ik een vriend uitnodigen Trackmania te spelen, wat volgt er op het einde? 100 euro doneren eer je deze race kan vrijspelen!? :O Reageren
.Senne Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Pff, nu moet ik een racebaan maken eer ik een race kan vrijspelen. De race die erop volgt is dan nog een trapje hoger, dan moet ik een vriend uitnodigen Trackmania te spelen, wat volgt er op het einde? 100 euro doneren eer je deze race kan vrijspelen!? :O Het is logisch dat je banen vrij moet spelen, en voor de ene moet je meer doen dan de ander. Speel online, maak zelf tracks of download tracks van TM-exchange, dan heb je ook een boel tracks. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Online zijn die banen altijd super moeilijk! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Pff, nu moet ik een racebaan maken eer ik een race kan vrijspelen. De race die erop volgt is dan nog een trapje hoger, dan moet ik een vriend uitnodigen Trackmania te spelen, wat volgt er op het einde? 100 euro doneren eer je deze race kan vrijspelen!? :O Simpele manier om die baan vrij te spelen: Klik gewoon op die baan. Je krijgt dan een menu-tje of je al iemand hebt uitgenodigd. Kies dan gewoon ja, het spel controleert hier niet naar. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Ik ben hem nu aan het downloaden het gaat wel traag. Reageren
.Senne Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Het is een prachtig spel voor gratis te zijn, dus je zal het je zeker niet beklagen. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Dit spel speel ik al jaren:) Is zeker een leuk spel, en zelf tracks maken en uploaden om trackmania exchange is leuk:) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Het is een prachtig spel voor gratis te zijn, dus je zal het je zeker niet beklagen. Ja weet ik, ik heb het nog gespeeldt. Reageren
moechy Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Online zijn die banen altijd super moeilijk! Damn dude. Jij kan zeuren. Leer het nu maar gewoon spelen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.