Jump to content

Trackmania Nations Forever

Recommended Posts

Geplaatst:
Online zijn die banen altijd super moeilijk! :(

Damn dude. Jij kan zeuren. Leer het nu maar gewoon spelen.. :7

Kan jij het goed moechy? xD

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

13

• End Of The Riot

10

• .Senne

7

• moechy

4

Geplaatst:
Ik kan het spelen hoor, al is het online spelen echt wel moeilijk.

Soms is het wel makkelijk. :Y

Ik heb eve in Belgie een tijd je in de top 150 gestaan.

Denk ik.. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Online zijn banen niet super moeilijk, zoek gewoon naar lol servers. Ik raad je de fix loooooOOOoool server aan, zoek eens naar 'fix', dan vind je 'm wel. Korte maar erg leuke maps. :D

EDIT: @ EOTR: ik stond laatst nog 50ste van België, 2de van vlaams brabant en 1908 van de wereld. :puh:

Maar nu rank ik niet meer, omdat je ladder points steeds naar beneden gaan.

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:
Online zijn banen niet super moeilijk, zoek gewoon naar lol servers. Ik raad je de fix loooooOOOoool server aan, zoek eens naar 'fix', dan vind je 'm wel. Korte maar erg leuke maps. :D

EDIT: @ EOTR: ik stond laatst nog 50ste van België, 2de van vlaams brabant en 1908 van de wereld. :puh:

Ben jij een Vlaams-Brabanter?

Geplaatst:
Online zijn die banen altijd super moeilijk! :(

Damn dude. Jij kan zeuren. Leer het nu maar gewoon spelen.. :7

Kan jij het goed moechy? xD

Ja best wel. Ik stond 5des van antwerpen fzo. Hele tijd terug. Maar speel het al lang niet meer.

Geplaatst:

Ben jij een Vlaams-Brabanter?

In hart en nieren. ^_^

Erg verslavend, dat wel! :puh: Ook je eigen auto's toevoegen, dat is gewoon ZALIG! :D [Al zijn ze jammer genoeg vreselijk bugged! :(]

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Erg verslavend, dat wel! :puh: Ook je eigen auto's toevoegen, dat is gewoon ZALIG! :D [Al zijn ze jammer genoeg vreselijk bugged! :(]

Damn dude. Let jij echt op elk minpuntje?

Geplaatst:

Euhm, de wielen komen meestal niet aan de grond, de wagen is soms doorzichtig, het model is half geladen,...Noem jij dat minpuntJE?

Geplaatst:
Euhm, de wielen komen meestal niet aan de grond, de wagen is soms doorzichtig, het model is half geladen,...Noem jij dat minpuntJE?

Dat is een bugje. En als het spel dan toch zo slecht is als jij zegt ( wat niet zo is) waarom blijf je het dan spelen?

Ik vind het spel tof, alleen jammer dat die auto's bugged zijn. Blijkbaar is het hier de gewoonte om je woorden in de mond te leggen die je helemaal niet gezegd hebt, aangezien dit al de zoveelste keer is dat dit gebeurt.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik heb nergens problemen mee, ook niet met dat wat jij hebt aangegeven... Alleen irritante schuine strepen wat schaduw lijkt achter het voorste puntje van mijn auto (was na een reinstall, daar tussen in heb ik nog Vista SP1 erop gegooid, ervoor had ik Vista geen SP).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...