Jump to content

Trackmania Nations Forever

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Online zijn banen niet super moeilijk, zoek gewoon naar lol servers. Ik raad je de fix loooooOOOoool server aan, zoek eens naar 'fix', dan vind je 'm wel. Korte maar erg leuke maps. :D

EDIT: @ EOTR: ik stond laatst nog 50ste van België, 2de van vlaams brabant en 1908 van de wereld. :puh:

Maar nu rank ik niet meer, omdat je ladder points steeds naar beneden gaan.

Je kan helemaal niet zoeken naar servers, het is gewoon klikken. Ook favoriete servers toevoegen kan niet, dus moet ik elke keer in een andere server racen. Iemand een oplossing? Alvast bedankt.

Mvg,

MP.

Edit: Dat zoekprobleem is opgelost! :D En ook die server van senneken is gevonden, nu nog proberen toe te voegen aan favorieten.

Edit 2: Wat een dwaze server, de maps zijn echt bagger, je akn amper drie meter racen of je moet stunten, dat is gewoon poep. :7

Bewerkt: door MegaPilot
  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

13

• End Of The Riot

10

• .Senne

7

• moechy

4

Wel, dat kan je niet. Je moet dus stoppen met online te spelen om te verwisselen van auto. Als je dit niet bedoelt en je gewoon een andere auto wilt hebben, dan voeg je ze toe zoals senneken al zeer goed uitlegde in z'n hoofdpost, en daarna KLIK je EENMAAL op je auto waarmee je wilt rijden en dan klik je op 'Terug'. Succes Rullie.

Geplaatst:
Wel, dat kan je niet. Je moet dus stoppen met online te spelen om te verwisselen van auto. Als je dit niet bedoelt en je gewoon een andere auto wilt hebben, dan voeg je ze toe zoals senneken al zeer goed uitlegde in z'n hoofdpost, en daarna KLIK je EENMAAL op je auto waarmee je wilt rijden en dan klik je op 'Terug'. Succes Rullie.

En waar kan ik dan uit auto's kiezen in het menu?

Geplaatst:

Ik speel het zelf ook, vooral online(Nederland--> Noord-Holland)

Al zie je iemand online die djmaddox heet en heel erg pwnd dan ben ik het :puh:

Hoe zet ik nu een server bij 'Favorieten'? Alvast bedankt.

Mvg,

MP.

[Ja, een herhaling, maar het is nogal dringend.]

Hoe zet ik nu een server bij 'Favorieten'? Alvast bedankt.

Mvg,

MP.

[Ja, een herhaling, maar het is nogal dringend.]

Op de server gaan, escape doen en daar op 'server toevoegen aan favorieten' klikken. :)

En @ MP over bagger server: als je niet graag stunt, short of luck maps speelt maar liever racet zoals op formule 1 circuits, dan kan je ook op de DRS server spelen. Ik ben lid van DRS, en op hun server zijn 't allemaal maps van rond de 60 seconden, zonder al te veel stunten.

Voeg me anders toe als vriend ('senneken'), dan kan je joinen als ik online speel en een paar goede servers uitproberen :D

En @ wagens die bugged zijn: je moet er dan ook de goede models uitkiezen, sommige models op TM-carpark zijn idd niet van hoogstaande kwaliteit. Overigens gebruikt men vaak mods voor GTA SA die men converteert naar TM. :puh:

Bewerkt: door senneken
  • 4 weken later...
Op de server gaan, escape doen en daar op 'server toevoegen aan favorieten' klikken. :)

Het lukt niet! :S Kan iemand me helpen? Het lukt me dus niet om een server bij favorieten te zetten..

Edit: Aha, gevonden.

Geplaatst:

Ik kap met Trackmania. Het is me beu dat ik als eerlijke racer zonder hacks voorbij wordt geraasd door mensen die op hetzelfde moment als mij zijn gestart. Het is echt wel overduidelijk dat ze een speed hack hebben. Ik ben goed in racespelletjes en nu zou ik superslecht zijn, nee hoor, overduidelijk een bende hackers bijeen...:S

Geplaatst:
Ik kap met Trackmania. Het is me beu dat ik als eerlijke racer zonder hacks voorbij wordt geraasd door mensen die op hetzelfde moment als mij zijn gestart. Het is echt wel overduidelijk dat ze een speed hack hebben. Ik ben goed in racespelletjes en nu zou ik superslecht zijn, nee hoor, overduidelijk een bende hackers bijeen...:S

Idd dat is wel jammer. Als ik tegelijk met iemand wegrij is hij na 5sec rijden 200meter voor me. Dat verpest echt het spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...