fatty owl Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) Heeft er iemand screens voor leuke outfits (geen special) want ik kan maar geen leuke samenstellingen maken...(ik heb alle shops dus) ps. zeg ook welke kleding het is (bev. black cap(back), hawaiian shirt, leather pants, black shoes, dollar chain, gold crowex) pps. als hier al posts over zijn, ik heb de zoekfunctie gebruikt en vond niets dus... Bewerkt: 12 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Heeft er iemand screens voor leuke outfits (geen special) want ik kan maar geen leuke samenstellingen maken...(ik heb alle shops dus) ps. zeg ook welke kleding het is (bev. black cap(back), hawaiian shirt, leather pants, black shoes, dollar chain, gold crowex) pps. als hier al posts over zijn, ik heb de zoekfunctie gebruikt en vond niets dus... Dit kan beter pas NA de release van San Andreas op de PC (dus nu nog ongeveer een halve maand)(ok een maand dan 29 vanaf deze datum). Je kan dan echt enorm veel mods verwachten, wat met kleding etc te maken heeft. Ik weet wat je bedoelt, maar nu heeft het nog niet veel zin. Denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Black Cap (Victim) Black Rag (Binco) Black Hoody (Zip) Black Khakis (Zip) Kies zelf ketting, schoenen (wit) en horloge. Cornrow (Reece) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Black Cap (Victim)Black Rag (Binco) Black Hoody (Zip) Black Khakis (Zip) Kies zelf ketting, schoenen (wit) en horloge. Cornrow (Reece) he se7en heb je een screen van jou samen stelling ik wil ff kijken hoe dat er dan uit komt te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Black Cap (Victim)Black Rag (Binco) Black Hoody (Zip) Black Khakis (Zip) Kies zelf ketting, schoenen (wit) en horloge. Cornrow (Reece) he se7en heb je een screen van jou samen stelling ik wil ff kijken hoe dat er dan uit komt te zien Ja, neem eens wat moeite, en probeer het zelf uit -_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 ik heb blondenCornrow basketbalkleding greenrag. tatoos en maximale spieren. zwartecap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Black Cap (Victim)Black Rag (Binco) Black Hoody (Zip) Black Khakis (Zip) Kies zelf ketting, schoenen (wit) en horloge. Cornrow (Reece) he se7en heb je een screen van jou samen stelling ik wil ff kijken hoe dat er dan uit komt te zien Ja, neem eens wat moeite, en probeer het zelf uit -_- okee maar ziet her er een beetje hip hop uit?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 probeer het gewoon, dan weet je het... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Black Cap (Victim)Black Rag (Binco) Black Hoody (Zip) Black Khakis (Zip) Kies zelf ketting, schoenen (wit) en horloge. Cornrow (Reece) he se7en heb je een screen van jou samen stelling ik wil ff kijken hoe dat er dan uit komt te zien Ja, neem eens wat moeite, en probeer het zelf uit -_- okee maar ziet her er een beetje hip hop uit?? :huh: Lol, hij ziet er als een gevaarlijk nigga uit B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Ik heb zelf nog een leuke: black jacket: Victim black pants: Victim black shoes: DidierSachs gold chain: Victim gold gnocchi: Victim Sun Glasses: ProLaps Groove cut: Een barber (weet niet welke) (staat op de achterkant van het doosje van san andreas, waar hij aan de abandoned airstrip staat) Bewerkt: 14 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.