Jump to content

SA:MP Laat mijn objecten weg

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit met een probleempje, ik heb een eigen server.

Met een paar filterscripten met daar in veel objecten.

Ik heb er laast veel objecten bij gedaan, sindsdien laat SA:MP heel veel objecten van mijn weg.

Weet iemand hoe dit komt, of heb ik er te veel objecten in gezet ik heb ongeveer:

6 Filterscripten en daarin staan ongeveer 639 objecten.

Veder heb ik 5 overig filterscripten waar gewoon commando's in staan.

En ik heb een game mode waar ongeveer 43 objecten in staan.

Ik heb al geprobeerd om die 639 objecten in meerdere filterscripten te zetten, mag dat helpt ook niks.

Ik heb gewoone filterscripten waar ik alles in zet, die filterscripten zijn van xObjects by Boylett.

Weet iemand wat ik hier aan moet doen, zodat ik ze toch allemaal hou. :eten:

Alvast bedankt. _O_:tu:

Mvg. dennis :eten::eten:

Geplaatst:

Je moet alle objecten ook maar in 1 filterscript zetten, en gebruik je een streamer, zet dan niks in je GM of met de standaart SA:MP functie. Ik heb zelf ongeveer 3000 objecten in Y_Objects, maar bijna geen problemen. Problemen komen pas als ik objecten in mijn GM zet, of meerdere streamers ga gebruiken.

Geplaatst:
Je moet alle objecten ook maar in 1 filterscript zetten, en gebruik je een streamer, zet dan niks in je GM of met de standaart SA:MP functie. Ik heb zelf ongeveer 3000 objecten in Y_Objects, maar bijna geen problemen. Problemen komen pas als ik objecten in mijn GM zet, of meerdere streamers ga gebruiken.

Okeey,

Mag wat bedoel je met stremer, in mijn filterscript staan al mijn objecten er zo in.

{3816,-1685.800,-255.500,20.100,0.0,0.0,180.0,200.0},

{3262,-1673.2876,-226.3015,13.0,0.0,0.0,180.0,200.0},

{3264,-1697.1202,-226.3308,13.0,0.0,0.0,180.0,200.0},

{3264,-1650.1903,-230.0740,13.0,0.0,0.0,180.0,200.0},

{991,-1648.900,-283.800,14.100,0.0,0.0,180.0,200.0}

En in mijn GM staan alle objecten die kunnen bewegen en in een filterscript staan ook een paar objecten die kunnen bewegen. En wat bedoel je met Y_objects ik heb xObjects is Y_objects beter ?? Wat kan ik nou het beste doen.

Mvg Dennis. _O_

Geplaatst: (bewerkt)
...

Een STREAMER is een filterscript, zoals X_Objects, die je meer objecten geeft om te gebruiken in je server. En waarom zet je niet gewoon alle objecten in X_Objects dan?

Owja: ik heb eens gevraagd op het SA:MP forum wat ik beter kan gebruiken voor mijn server, Y_Objects of X_Objects. Ik kreeg als antwoord, dat als ik veel hoge stunts had, waarmee je met een voertuig snel naar beneden moest gaan, dat ik beter Y_Objects kon gebruiken. Getest, welke beter is, heb ik het niet, maar ik ben wel zeer tevreden over Y_Objects.

Er is een oneindig aantal objecten mogelijk daarin,in X_Objects 4 mil. Niet dat het veel uitmaakt, want wie heeft er nou een 4 mil objects server?

Echter is er 1 nadeel aan Y_Objects: Het ondersteunt geen bewegende objecten, zoals kippen. Fontijnen doen het weer wel.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
...

Een STREAMER is een filterscript, zoals X_Objects, die je meer objecten geeft om te gebruiken in je server. En waarom zet je niet gewoon alle objecten in X_Objects dan?

Owja: ik heb eens gevraagd op het SA:MP forum wat ik beter kan gebruiken voor mijn server, Y_Objects of X_Objects. Ik kreeg als antwoord, dat als ik veel hoge stunts had, waarmee je met een voertuig snel naar beneden moest gaan, dat ik beter Y_Objects kon gebruiken. Getest, welke beter is, heb ik het niet, maar ik ben wel zeer tevreden over Y_Objects.

Er is een oneindig aantal objecten mogelijk daarin,in X_Objects 4 mil. Niet dat het veel uitmaakt, want wie heeft er nou een 4 mil objects server?

Echter is er 1 nadeel aan Y_Objects: Het ondersteunt geen bewegende objecten, zoals kippen. Fontijnen doen het weer wel.

Dus als ik het begrijp moet ik alle objecten in Y_objects zetten, maar ik heb geen Y_objects weet jij waar ik die kan downloden. En dan alles erin zetten mag hoe moet ik dat doen, gewoon alle objecten die nou in 6 scripten staan gewoon plaken en copieeren en dan in Y_object zetten. En waar moet ik dan alle bewegende objecten neer zetten, BV: een hek dat open en dicht gaat in Y_object of in GM.

Mvg dennis :tu:

Geplaatst:

Ligt eraan wat voor server je hebt. Ik heb geen ervaring met X_Objects, maar zelf denk ik dat je die gewoon kan blijven gebruiken hoor. Gewoon al je objecten daarin zetten, dat is het beste.

Geplaatst:
Ligt eraan wat voor server je hebt. Ik heb geen ervaring met X_Objects, maar zelf denk ik dat je die gewoon kan blijven gebruiken hoor. Gewoon al je objecten daarin zetten, dat is het beste.

Ik ga nou alle objecten in een filterscript zetten, en alle bewegende objecten in GM.

Geplaatst:

Ik heb alle objecten in een filterscript gezet. {bijlage is een foto van het filterscript}

Ik heb nou nog mag 6 filterscripten 1 voor alle objecten en 5 voor overig.{bijvoorbeeld spwanpleken enzo}

En alle bewegende objecten heb ik in mijn GM gezet. {bijvoorbeeld hekken die open of dicht gaan}

Toen heb ik gekeken in SA:MP er is nou wel meer dan eerst mag en blijft nog veel weg, wat kan ik nou het beste doen toch alles in Y_objects zetten of ??

Mvg Dennis. :tu:

post-85719-1239202541_thumb.jpg

Geplaatst:

Tja, ik weet niet of jij kippen wilt gaan gebruiken in je server? Want Y_Objects heeft ook een MoveDynamicObject(normaal in SAMP MoveObject) volgens mij, dus kan je dat daarin zetten.

En of jij Y of X_objects nodig hebt hangt af van je server, als jij snelle streams nodig hebt (dat de objecten snel tevoorschijn komen), heb ik meegekregen dat ik beter Y_Objects kan gebruiken.

Geplaatst:
Tja, ik weet niet of jij kippen wilt gaan gebruiken in je server? Want Y_Objects heeft ook een MoveDynamicObject(normaal in SAMP MoveObject) volgens mij, dus kan je dat daarin zetten.

En of jij Y of X_objects nodig hebt hangt af van je server, als jij snelle streams nodig hebt (dat de objecten snel tevoorschijn komen), heb ik meegekregen dat ik beter Y_Objects kan gebruiken.

Dan wil ik wel eens een keer Y_objects proberen want ik heb veder toch geen kip of zo, weet jij waar ik Y_objects kan downloden. Dan probeer ik dat eens moet ik dan gewoon alle objecten die niet kunnen bewegen gewoon in Y_objects zetten, en alle objecten die wel kunnen bewegen {bijvoorbeeld hekken open en dicht} dan in mijn GM zetten ??

Waar Y_Objects te downloaden is zou ik echt niet weten, ik kan de link namelijk niet meer vinden. Ik heb dus maar even een zippie voor je gemaakt:

VgVs.jpg

Owja: heb er een readme bij.

Geplaatst:
Waar Y_Objects te downloaden is zou ik echt niet weten, ik kan de link namelijk niet meer vinden. Ik heb dus maar even een zippie voor je gemaakt:

VgVs.jpg

Okeey ik heb alles gelezen maar in dat script staat:

Object_Object();

//Hier plaats je de objecten. Normaal gebruik je CreateObject, hier gebruik je CreateDynamicObject.

//CreateDynamicObject(X,Y,Z,rX,rY,rZ);

//Enzovoort. Verder hoef je niks in dit script te veranderen.

return 1;

Maar waar moet ik dan het id van het object typen want er staat alleen x,y,z,rx,ry,rz ??

En waar in moet ik alle objecten zetten die kunnen bewegen in GM of Y_objects ??

VgVs.jpg

Object_Object();

//Hier plaats je de objecten. Normaal gebruik je CreateObject, hier gebruik je CreateDynamicObject.

return 1;

Maar waar moet ik dan het id van het object typen want er staat alleen x,y,z,rx,ry,rz ??

En waar in moet ik alle objecten zetten die kunnen bewegen in GM of Y_objects ??

Ow, sorry, dan ben ik het ID vergeten. Gebeurt me wel vaker. Gewoon aan het begin ;)

En objectsn in Y_Objects filterscript.

En om al je X_Objects snel naar Y_Objects te converteren:

Weet niet f je het al kende, al denk ik van wel:

KLIK

Geplaatst:

VgVs.jpg

Object_Object();

return 1;

Ow, sorry, dan ben ik het ID vergeten. Gebeurt me wel vaker. Gewoon aan het begin ;)

En objectsn in Y_Objects filterscript.

En om al je X_Objects snel naar Y_Objects te converteren:

Weet niet f je het al kende, al denk ik van wel:

KLIK

Okeey,

Maar waar moet ik al mijn objecten in zetten die bewegen, {bijvoorbeeld hekken open en dicht} moet ik die in Y_objects of in mijn GM zetten.

Geplaatst:

Ik heb alle objecten die niet kunnen bewegen in Y_objects gezet en eventjes alle objecten die wel kunnen bewegen heb ik weg gedaan. Nu staan er geen objecten meer in mijn GM, toen heb ik in SA:MP gekeken en alles is er mag ze laden heel erg langzaam. Want ik heb een groot object op de zee met autos erop mag als dat object te laat laad liggen alle autos in de zee. Je zei dat Y_objects sneller laad dan xobjects, bij xobjects laad die ze niet allemaal mag wel vlug en bij Y_objects laad die ze allemaal mag zeer langzaam wat kan ik nou het beste doen.

Mvg Dennis. _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...