Jump to content

SA:MP Laat mijn objecten weg

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb alle objecten die niet kunnen bewegen in Y_objects gezet en eventjes alle objecten die wel kunnen bewegen heb ik weg gedaan. Nu staan er geen objecten meer in mijn GM, toen heb ik in SA:MP gekeken en alles is er mag ze laden heel erg langzaam. Want ik heb een groot object op de zee met autos erop mag als dat object te laat laad liggen alle autos in de zee. Je zei dat Y_objects sneller laad dan xobjects, bij xobjects laad die ze niet allemaal mag wel vlug en bij Y_objects laad die ze allemaal mag zeer langzaam wat kan ik nou het beste doen.

Mvg Dennis. _O_

Ik zei dat niet, dat heb ik van het SA:MP forum gehoord. Misschien dat ik ook dan maar naar X_Objects moet overstappen, als dit echt waar is.

Verder kan ik je eigenlijk ook niet helpen met dit denk ik :N

Geplaatst:
Ik heb alle objecten die niet kunnen bewegen in Y_objects gezet en eventjes alle objecten die wel kunnen bewegen heb ik weg gedaan. Nu staan er geen objecten meer in mijn GM, toen heb ik in SA:MP gekeken en alles is er mag ze laden heel erg langzaam. Want ik heb een groot object op de zee met autos erop mag als dat object te laat laad liggen alle autos in de zee. Je zei dat Y_objects sneller laad dan xobjects, bij xobjects laad die ze niet allemaal mag wel vlug en bij Y_objects laad die ze allemaal mag zeer langzaam wat kan ik nou het beste doen.

Mvg Dennis. _O_

Ik zei dat niet, dat heb ik van het SA:MP forum gehoord. Misschien dat ik ook dan maar naar X_Objects moet overstappen, als dit echt waar is.

Oke,

Als ik weer terug ga naar xobjects laad die ze niet allemaal.

Laad die ze bij jouw wel allemaal??

Geplaatst:

Mvg Dennis. _O_

Oke,

Als ik weer terug ga naar xobjects laad die ze niet allemaal.

Laad die ze bij jouw wel allemaal??

Ik heb niet echt problemen met Y_Objects, hij laad alle dingen die nodig zijn. Maar inderdaad, soms val ik ook door een hoog plateau heen als ik teleporteer. Als dat niet met X_Objects is, is dat wel lekker.

Maar verder laad Y_Objects bij mij alles erg goed, behalve hoge plateaus en als ik met hoge snelheid de Draw Distance in kom, laad ook alles niet even goed. Dra Distance binnenkomen bedoel ik mee: Als je hoog in de lucht zit zie je geen grond of iets, als ik dan snel naar beneden rijd, zie ik op een gegeven moment wel wat grond. Op die grens streamt Y_Objects niet helemaal lekker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...