ojahoor Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 ik heb pas een savegame voor pc gedownload maar nu loopt gta iv steeds vast als ik opstart dus dit werkt niet wie kan me me helpen aan wel een goeie die ook nog werkt,????? die ik nu heb komt geloof ik van gtaforums.com dit werkt dus niet bij mij alvest bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) Hmm, heb je contact ook opgenomen met de plaatser van de savegame op gtaforums.com? En heb je een Savegame Wrapper? Bewerkt: 9 april 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Blade- Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ik denk dat je het beste die save game er weer af moet gooien. Dan kan je er wrs gta4 wel weer gwn spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Waar heb je de save game vandaan? Is dit een betrouwbare en goede bron? p.s: Waarom downloaden mensen eigenlijk save- games? Zelfs halen is toch altijd leuker ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Waar heb je de save game vandaan? Is dit een betrouwbare en goede bron?p.s: Waarom downloaden mensen eigenlijk save- games? Zelfs halen is toch altijd leuker ? Zijn ze te lui voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 ik snap niet waarom je een savegame voor IV nodig hebt: ik kan namelijk echt nikt van gta maar toch heb ik zonder moeite IV uitgespeeld. ding 2: Dit hoort toch bij technische problemen? In ieder geval hoop ik voor je dat je wel een goede savegame vind, al heb ik er iets op tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.