Daanieboy Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) weet iemand hoe ik aan een uitgespeelde versie van san andreas kom?? ik heb al over al gezocht maar niks gevonden kan iemand mij helpen en laat het me weten als er een uitgespeelde versie is viéle dank en al jullie het leuk vinden kijk op mijn site er is niet echt veel over san andreas maar dat komt nog The Godfather [>geen reclame maken<] Bewerkt: 12 mei 2005 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) Je kan niet aan de uitgespeelde versie komen, aangezien die niet voor de PS2 te downloaden zijn, misschien kan je hem downloaden via een Demo DVD van de opm2, daar kan je ook wel eens savegames naar je memorycard zetten. Heb je AR? Heel misschien kan je daar savegames downloaden. Als gta sa eenmaal op de PC uit is zou daar na enige tijd wel een 100% savegame te downloaden zijn PS: Je site is een beetje naar de .... Bewerkt: 12 mei 2005 door Slimm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Volgens mij kan je alleen een uitgepseelde ding krijgen van Sa voor de pc. En aangezien die er niet is is er dus ook geen 100% save game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TmTm Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Je kan de memory card van iemand copieren die 100% heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 waarom is dit allemaal nodig? het is toch veel toffer dat je alles zelf gedaan hebt. zo kan iedereen het he op die manier <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 jah doe het zelf waarom koop je een spel??? Om het te spelen en uit te spelen en te halen veel dingen ontdeken. Ik snap niet dat je het zou leuk vinden als je een savegam hebt die helemaal uitgespeelt is voor 100% wat is daar nou leuk aan zeg dat eens???? Als je ergens uit komt kijk je toch in de gtagames walktrough dat zou ik je aanraden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 dat vindt ik zwak dat je van iemand een savegame pakt, doe het gewoon zelf dat is vele malen leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 ik heb het met VC gedaan maar heb het eerst zelf uitgespeeld B) want anders is het niet leuk en daanieboy (als jij de spelmaker zou zijn ) zou jij het dan leuk vinden als jij je kapot gewerkt hebt aan de missie's en jij neemt niet eens de moeite :angry: dan vind ik wel laag en zielig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Ik heb alleen maar 1x savegame gedownload (ik had m'n pc geformateerd , alles ging weg drm) <_< :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 zo kan iedereen het he op die manier <_< Ik snap niet dat je het zou leuk vinden als je een savegam hebt die helemaal uitgespeelt is voor 100% wat is daar nou leuk aan zeg dat eens???? dat vindt ik zwak dat je van iemand een savegame pakt jij neemt niet eens de moeite :angry: dan vind ik wel laag en zielig... Wie zijn jullie om te bepalen hoe hij zijn spel moet spelen? Als je niets nuttigs te zeggen hebt, houd dan gewoon je klep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daanieboy Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Je kan de memory card van iemand copieren die 100% heeft hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Je kan de memory card van iemand copieren die 100% heeft hoe? Hij komt met zijn Memory card bij jou en je steekt ze memory card in je ps2. Daarna selecteer je zijn memory card,selecteer je het en kopieer het dan naar jouw memory card. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Je kunt ook gewoon w8en totdat SA Voor de computer uitkomt en een trainer ofsow downloaden.... Simple As Hell alleen dan is er wel niks meer aan omdat je al die missies niet gedaan hebt, dus dan snap je de verhaal lijn misschien niet goed..... Bewerkt: 14 mei 2005 door DaddyPimp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.