Jump to content

Auto's


Mr.Bellic

Recommended Posts

Elke keer als ik rustig aan rijd en normaal stop voor rood licht etc. gaan al die auto's achtermij erlangs rijden

is dit normaal of een bug ofzo

Bewerkt: door Mr.Bellic
Link to comment
Delen op andere websites

Realistischer, misschien wel. Maar bij SA kon je van Los Santos naar San Fierro rijden en terug, zonder ook maar 1 deukje te krijgen. Bij GTA IV heb je al een deuk als je de straat nog niet eens uit bent. Vind het verkeer in IV buitengewoon slecht geprogrammeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

maarja, je moet ookwel zeggen.. Gta Iv is tot nu toe wel de beste en de realistische..

En opzich zo erg is het niet dat je mede weggebruikers geen geduld hebben, als je netzoals mij altijd door de straten heen scheurd kan het ook wel eens van pas komen..

Ltr.

Link to comment
Delen op andere websites

Realistischer, misschien wel. Maar bij SA kon je van Los Santos naar San Fierro rijden en terug, zonder ook maar 1 deukje te krijgen. Bij GTA IV heb je al een deuk als je de straat nog niet eens uit bent. Vind het verkeer in IV buitengewoon slecht geprogrammeerd.

Ja dat klopt,

en als ze je aanrijden willen ze je daarna in elkaar meppen omdat 'hun' auto geschadigd is.

Je moet gewoon door rood rijden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Realistischer, misschien wel. Maar bij SA kon je van Los Santos naar San Fierro rijden en terug, zonder ook maar 1 deukje te krijgen. Bij GTA IV heb je al een deuk als je de straat nog niet eens uit bent. Vind het verkeer in IV buitengewoon slecht geprogrammeerd.

Ik zie het eigenlijk precies andersom. Een (lichte) beuk vind ik bij m'n wagen niet zo erg, en meestal valt het sowieso ook niet echt op. Pas na een paar rammen zie je je auto kapot gaan, en pas na een hoop rammen gaat het ding ook pas echt kapot. In San Andreas daarentegen begon m'n wagen al bijna te roken na 1 ram.

Link to comment
Delen op andere websites

Realistischer, misschien wel. Maar bij SA kon je van Los Santos naar San Fierro rijden en terug, zonder ook maar 1 deukje te krijgen. Bij GTA IV heb je al een deuk als je de straat nog niet eens uit bent. Vind het verkeer in IV buitengewoon slecht geprogrammeerd.

Bij mij (op PS3/PS2) vind ik het juist veel moeilijker om heelhuids door de stad de cruisen op SA. Bij IV kun je de auto veel beter en nauwkeuriger plaatsen zodat je weet hoe hij rijdt. Misschien ligt het eraan of het de PC of PS3 versie is.

Link to comment
Delen op andere websites

Eens rustig door de stad toeren houd ik ook wel van, je ziet véél meer van Liberty op die manier. En inderdaad, ik kan me ook weleens ergeren aan "aso"-gedrag van NPC's. Maar aan de andere kant (mochten ze gevoelens hebben, wat uiteraard niet zo is) zitten ze ook over mijn gedring te klagen en vloeken achter het stuur, als ik me wel uitleef op de weg in LC! :schater:

Dus nee, ik neem het R* niet kwalijk. Op deze manier houdt R* je een spiegel voor wanneer je wel eens rustig door de stad rijd, je krijgt je eigen aso-gedrag net zo hard terug van de LC bewoners! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...