Jump to content

Salvatore Leone's Mansion.


AntiGuy

Recommended Posts

Waarschijnlijk al bekend maar um... de 'mansion' in Alderney waar je met Ray Boccino en Phill Bell afspreekt is Salvatore Leone's mansion geweest, maar is inmiddels nogal aan het rotten.

Idd al bekend :puh: Waarom post je het als je denkt dat het toch al bekend is?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk al bekend maar um... de 'mansion' in Alderney waar je met Ray Boccino en Phill Bell afspreekt is Salvatore Leone's mansion geweest, maar is inmiddels nogal aan het rotten.

Idd al bekend :puh: Waarom post je het als je denkt dat het toch al bekend is?

Hij zei waarschijnlijk, hij wist niet zeker of het bekend was ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk al bekend maar um... de 'mansion' in Alderney waar je met Ray Boccino en Phill Bell afspreekt is Salvatore Leone's mansion geweest, maar is inmiddels nogal aan het rotten.

Idd al bekend :puh: Waarom post je het als je denkt dat het toch al bekend is?

Omdat ik met de zoekfunctie niets vond, en op WikiGTA staat ook niets. Dus is het voor sommigen misschien nog onbekend.

Link to comment
Delen op andere websites

waar kun je de topic vinden waar ze het over de mansion van salfatore in gta 4 hebben dan

Op WikiGTA ^_^

Damn, is dat echt het standaard antwoord hier? Waar op andere fora iedereen zegt 'Google is your friend' zegt iedereen hier altijd meteen 'Kijk op WikiGTA'.

Vaak wel terecht, maar dit keer moet je zelf eerst maar eens gaan zoeken en kijken of het ECHT op WikiGTA staat voor je het zegt, want ik heb niets gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

waar kun je de topic vinden waar ze het over de mansion van salfatore in gta 4 hebben dan

Op WikiGTA ^_^

Damn, is dat echt het standaard antwoord hier? Waar op andere fora iedereen zegt 'Google is your friend' zegt iedereen hier altijd meteen 'Kijk op WikiGTA'.

Vaak wel terecht, maar dit keer moet je zelf eerst maar eens gaan zoeken en kijken of het ECHT op WikiGTA staat voor je het zegt, want ik heb niets gevonden.

het staat echt niet op wiki gta want er staan alleen maar eastereggs van de trailers op

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, hier wordt het sneller bij gewerkt maar het is wel in het Engels. Over een tijdje wordt WikiGTA wel beter.

Kan jij me dan zeggen waar de Easter Eggs op GTA4.net staan? Op WikiGTA zijn deze inderdaad verouderd, maar we geven de voorkeur aan andere dingen, momenteel zijn de meeste medewerkers bezig aan GTA: Chinatown Wars, en bij GTA IV ligt de voorkeur toch wel bij de Flying Rats en Stunt Jumps (waar op dit moment dus aan wordt gewerkt). De Easter Eggs zullen waarschijnlijk hierna volgen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, hier wordt het sneller bij gewerkt maar het is wel in het Engels. Over een tijdje wordt WikiGTA wel beter.

Kan jij me dan zeggen waar de Easter Eggs op GTA4.net staan? Op WikiGTA zijn deze inderdaad verouderd, maar we geven de voorkeur aan andere dingen, momenteel zijn de meeste medewerkers bezig aan GTA: Chinatown Wars, en bij GTA IV ligt de voorkeur toch wel bij de Flying Rats en Stunt Jumps (waar op dit moment dus aan wordt gewerkt). De Easter Eggs zullen waarschijnlijk hierna volgen. ;)

Nee Hanneswasco, ik vind WikiGTA juist heel goed. De EE's zijn wel verouderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...