Jump to content

na installatie besturingssysteem geen internet meer?


gekkegerritt

Recommended Posts

dag forummers,

ik heb vandaag vista herinstalleerd, en nu heb ik geen internet meer en kan ik geen spellen meer spelen.

ik ken er eigenlijk niets van, is er iemand die me verder kan helpen?

kheb echt al alles geprobeerd, alvast bedankt!!!

met de kabel heb ik wel verbinding, maar hij vindt nog altijd geen draadloze verbinding.

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar start, klik dan met je rechter muisknop op Deze Computer, en kies Eigenschappen. Klik op het tabje Hardware en kies dan Apparaatbeheer. Dan zie je daar staan welke netwerkkaart je hebt, en er staat ook een kruisje doorheen. Zoek dan op internet de drivers op, en klaar. Ik neem aan dat je op internet kan, want anders kon je dit niet posten. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar start, klik dan met je rechter muisknop op Deze Computer, en kies Eigenschappen. Klik op het tabje Hardware en kies dan Apparaatbeheer. Dan zie je daar staan welke netwerkkaart je hebt, en er staat ook een kruisje doorheen. Zoek dan op internet de drivers op, en klaar. Ik neem aan dat je op internet kan, want anders kon je dit niet posten. :N

generic marvell yukon chipset.. is dit dat?

hij zegt nochtans dat de nieuwste drivers geinstalleerd zijn.

ik kan ook geen spellen meer opstarten, zou dit liggen aan drivers?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je geen spellen op kan starten licht aan je videokaart drivers. Download en installeer deze. Download ook de drivers van je moederbord e.d. Nu je heb een compleet driverloze PC en dat is niet handig. Videokaart kun je ook vind in eerder omschreven manier.

Voor je Internetprobleem heb ik helaas geen oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je geen spellen op kan starten licht aan je videokaart drivers. Download en installeer deze. Download ook de drivers van je moederbord e.d. Nu je heb een compleet driverloze PC en dat is niet handig. Videokaart kun je ook vind in eerder omschreven manier.

Voor je Internetprobleem heb ik helaas geen oplossing.

is dat de beeldscherm adapter? ie vindt geen nieuwere stuurprogrammas zegt hij :(

en bedankt voor je hulp

edit: En moet ik gewoon bij 'apparaatbeheer' zelf 'stuurprogramma bijwerken' klikken of is het beter als ik de naam van het apparaat in google zoek en manueel zoek?

en hoe heet mijn toetsenbord? hoe kan ik het vinden bij apparaatbeheer?

bedankt

bij beeldscharmadapter staat er: standaard gva grafische beeldscharmadapter

volgens mij is dit omdat hij de videokeert niet herkent, en drivers installeren lukt niet omdat de hardware niet compatibel is met besturingssysteem ofz :s

ik heb vista ultimate en videokaart is NVIDIA GeForce 8600 GT of GS dat weet ik niet meer

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

bij beeldscharmadapter staat er: standaard gva grafische beeldscharmadapter

volgens mij is dit omdat hij de videokeert niet herkent, en drivers installeren lukt niet omdat de hardware niet compatibel is met besturingssysteem ofz :s

ik heb vista ultimate en videokaart is NVIDIA GeForce 8600 GT of GS dat weet ik niet meer

Ik weet niet of dit ook met Vista mogelijk is, maar ga eens naar start en vervolgens uitvoeren.

Type nu dxdiag in en ga naar het tabblad beeldscherm.

Als het goed is zie je de gegevens over je videokaart onder ''apparaat'' staan zoals hier:

videohxn.jpg

Staat hier niks of iets anders dan je videokaart dan kan Vista je videokaart om de een of andere reden niet vinden.

Staat de eigenschappen van je videokaart er wel, dan kun je de drivers installeren die in jou geval op Nvidia.com te vinden zijn.

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...