mikey-h-0 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 waar kan ik Perseus vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 WikiGTA > GTA IV > Vindplaatsen > Perseus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordir Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 wat zijn perseus ?? :$ schaam me dood maar ja :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Perseus is een exclusieve kleding winkel in GTA IV. En als je nou denk "hoe weet hij dat?", dan moet je misschien eens rechts-boven op dit forum kijken. Daar vind je als het goed is een link genaamd Walktrough. Het is heel gek, maar dan kom je op wikiGTA. En laat je daar nou nét dit artikeltje kunnen vinden over Preseus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 wat zijn perseus ?? :$ schaam me dood maar ja :$ Een kleding winkel in GTA IV, die wat duurdere kleding verkoopt. Op de link die ASPHALT gaf staat meer informatie over welke kleren. En de locaties.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 DE kleding is wel duurder maar wel netter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 DE kleding is wel duurder maar wel netter. En je hebt ze nodig in sommige missies! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Als je gaat daten met Alexandra Chilton en gaat wippen, dan kun je in de 24 uur erna 50% korting in kledingwinkels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 welke is mooier? die of die floral? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Modo en die russische shit zijn echt heel saai, ga altijd naar perseus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Ik vind het onyx suit het mooiste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Ik ga ook best vaak naar de Modo. Een mooie Jeans en vest kan best ruig staan bij Dhr. Bellic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.