Jump to content

Morgen 13 mei: Onthulling: Xbox 360

Recommended Posts

Geplaatst:

Vandaag is bekend geworden dat de Xbox 360 alsnog eerder geopenbaard zal worden dan de Playstation 3. Vanaf 19.30 zal in een half uur durende show van MTV, de Xbox 360 op 13 mei aan het grote publiek onthuld worden. Dit geldt voor alle MTV kanalen die er zijn, dus ook de Nederlandse.

De grote marketing en publishing man achter de Xbox divisie, Peter Moore, wil met deze marketingstrategie niet alleen de core gamers, maar ook het grote publiek bereiken die niets af weten van een E3 conventie. Zo wordt meteen de gehele wereld op de hoogte gesteld van de komst van een nieuwe spelcomputer. Microsoft zou met deze zet weleens een relevante voorsprong op kunnen bouwen ten opzichte van Sony en Nintendo qua naamsbekendheid.

Moore said the launch strategy is to not only "feed the core" gamers, but also to "captivate the masses." The unveiling on MTV is a "signal of the strong change in the way we do business." Themes of optimism and community will be stressed in the campaign, said Moore. McCann Erickson, New York, handles.

De show wordt gepresenteerd door Elijah "Frodo" Wood met een optreden van de rockband The Killers. Verschillende sportmensen en andere beroemdheden zullen de verscheidene features van de Xbox 360 uit de doeken doen en van te voren zal MTV al beginnen met het uitzenden van de nodige teaser spots om zoveel mogelijk mensen aan te trekken.

Samengevat: Tune in op de MTV Xbox 360 unveiling, 13 mei om 19:30

Bron Gamer.nl

Geplaatst:

Ga ik zeker kijken niet dat ik hem ga kopen ofzo maar vind het toch leuk om te zien.

Kijken wat dat dingetje allemaal kan, en natuurlijk het uiterlijk zien.

Geplaatst: (bewerkt)

Kijken dus, ik ben beniewd of ze nog wat Xbox in action laten zien B)

Misschien een line-up?

Ik weet nu nog niet of ik PS3 of X Box 360 koop, maar mijn voorkeur gaat uit naar de PS3..

Time & Info will tell...

Bewerkt: door Slimm
Geplaatst:
en natuurlijk het uiterlijk zien.

Komt hij weer met zn uiterlijk... :puh:

Ik ga zeker weten kijken, kan niet wachten. Morgen is dus helemaal geen ongeluksdag voor mij, lekker vroeg thuis, Xboxen met vrienden en om half 8 op MTV in-tunen !

Ik ben er van overtuigd dat Microsoft deze 3-versie(?)hebbende Xbox tot een succes zal leiden. Ben beniewd wat voor features deze heeft, en mischien zien we nog een nieuwe game erop !?

Geplaatst:

hopelijk gaat er niks mis, het is morgen vrijdag de 13e (ik geloof erin)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga wel kijken.

Wil graag zien hoe hij eruit ziet! :)

[Edit: Morgen is het Vrijdag de 13e, dan moet ik Examen doen.!! :crying: ]

Bewerkt: door Scott16
Geplaatst:
Morgen is het Vrijdag de 13e, dan moet ik Examen doen.

Ach scott, nu heb je een extra impuls he :lol:, ik ga zeker de Tv aanzetten want Microsoft us eerder al dan de ps3 en de andere, dat zegt toch wat!, Maar ach wie gelooft er nou in Vrijdag de 13e? ;)

Geplaatst:

Ik heb hem al gezien !

De controller, keyboard, logo en de Xbox zelf !

Filmpje kan je hier zien !! :D

Geplaatst:

Vanavond al :)

Ik ben wel onder de indruk moet ik zeggen, het zit allemaal wel goed in elkaar.

En Susake je filmpje doet het niet zoals Mania-92 al zei..

Ik ben beniewd naar de vraagprijs van de X Box 360 tijdens de launch, 550 euro?

@ Se7en, word vast wel herhaald ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...