mikey-h-0 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 Wanneer kan ik naar de stad Aluquaen ofzo en wanneer kan ik een taxi bellen dat ze mij ophalen en ergens heen brengen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) Dit vind je allemaal al op WikiGTA... Maargoed, je kan naar Algonquin na de missie Blow Your Cover[/font] en je kan naar de derde stad Alderney na de missie Three Leaf Clover[/font]. Je kan in gele taxi's na een van Vlad's missies volgensmij. Als je ook goede vriendschap met je neef Roman hebt kan je hem bellen voor gratis taxi's Bewerkt: 8 april 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Na de missie van Vladimir Glebov Bull in China Shop kun je naar een taxi fluiten. Na de missie Blow your Cover van Elizabeta Torres is de derde eiland (Algonquin) beschikbaar. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Na de missie van Vladimir Glebov Bull in China Shop kun je naar een taxi fluiten. Na de missie Blow your Cover van Elizabeta Torres is de derde eiland (Algonquin) beschikbaar. Veel succes! Waarom zegt iedereen altijd 'eilanden'? Als je zegt 'het derde eiland' denk ik meteen aan Alderney, waar jij bijvoorbeeld aan Algonquin denkt omdat je South Bohan meetelt als eiland. Anderen tellen onder andere Happiness Island en Charge Island ook mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Na de missie van Vladimir Glebov Bull in China Shop kun je naar een taxi fluiten. Na de missie Blow your Cover van Elizabeta Torres is de derde eiland (Algonquin) beschikbaar. Veel succes! Waarom zegt iedereen altijd 'eilanden'? Als je zegt 'het derde eiland' denk ik meteen aan Alderney, waar jij bijvoorbeeld aan Algonquin denkt omdat je South Bohan meetelt als eiland. Anderen tellen onder andere Happiness Island en Charge Island ook mee. Ze zeggen het omdat het ook eilanden zijn.. Maar misschien is ''stadsdeel'' beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Na de missie van Vladimir Glebov Bull in China Shop kun je naar een taxi fluiten. Na de missie Blow your Cover van Elizabeta Torres is de derde eiland (Algonquin) beschikbaar. Veel succes! Waarom zegt iedereen altijd 'eilanden'? Als je zegt 'het derde eiland' denk ik meteen aan Alderney, waar jij bijvoorbeeld aan Algonquin denkt omdat je South Bohan meetelt als eiland. Anderen tellen onder andere Happiness Island en Charge Island ook mee. Je begrijpt het toch, ga niet liggen mierenneuken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Het is handiger als je ''eilanden'' zegt. Dan snapt iedereen het want veel mensen weten niet dat het Alderney, Algonquin, Bohan of Broker is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Het is handiger als je ''eilanden'' zegt. Dan snapt iedereen het want veel mensen weten niet dat het Alderney, Algonquin, Bohan of Broker is. Dan zijn heel veel mensen niet al te snugger, vind ik, als ze blind naar de map kijken en het eilanden noemen en niet eens de naam kennen... (ik heb het dan niet over mensen die er nog niet zijn). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Ze hoeven niet gelijk blind te zijn. Maar voor de ''noobies'' onder ons is het wel handiger. Bewerkt: 9 april 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ze hoeven niet gelijk blind te zijn. Maar voor de ''noobies'' onder ons is het wel handiger. Ze moeten het maar leren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ze hoeven niet gelijk blind te zijn. Maar voor de ''noobies'' onder ons is het wel handiger. Nou die gast heeft nu al 5 topics aangemaakt die allemaal op slot zijn gegooid omdat het op WikiGTA staat. Hij moet nou maar ff ophouden en op de Wiki kijken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ze hoeven niet gelijk blind te zijn. Maar voor de ''noobies'' onder ons is het wel handiger. Ze moeten het maar leren. True dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.