Thomas_ Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Kben er al 2 weke mee bezig, iedere dag, lukt me niet.. Wil iemand me helpe en zoja, hoe? Reageren
GTAspirit Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Vraag een savegame aan bij het subfora. Bewerkt: 9 april 2009 door GTAspirit Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Kben er al 2 weke mee bezig, iedere dag, lukt me niet.. Wil iemand me helpe en zoja, hoe?Vertel eerst maar eens duidelijk wat nu je probleem is. Pas daarna kunnen we je helpen. Reageren
-Stan- Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Is je probleem soms dat je de missies niet haalt? zo ja dan zou ik als ik jou was gewoon flink oefenen met vliegen totdat je de missies wel haalt . Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) kijk maar eens op wikigta/flightschool daar vind je veel info om de flight school te behalen. Bewerkt: 15 april 2009 door gta vcs-freak Reageren
jordir Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 ik ben ook geen super vlieger maar ik heb het wel gehaald trouwens 1.welke missie van de vlieg school 2.blijf oefenen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 We zijn inmiddels ruim een week verder en Thomas_ heeft verder nog niets van zich laten horen. Tot die tijd kan dit topic met rust gelaten worden. Reageren
Sanandreasjongen Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Ik heb een goude medaille voor elke missie. En dat is godverdomme gemakkelijk. Je bent gewoon een zwakke loser Reageren
mink Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Ik heb een goude medaille voor elke missie. En dat is godverdomme gemakkelijk. Je bent gewoon een zwakke loser EEj zo kan ie wel weer. SOmmige zitten gwn uuuuuuuuureeen te gamen en dan kan het best zijn dat je beter bent als de ander. Maargoed je moet wel even zeggen wat je niet lukt maar het kan zijn dat je je wielen niet intrekt. Dan kom je bij dat rondje maken niet hoog genoeg voor de eerste. Reageren
tomvanbuel Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 mij lukt het ook niet, iedere keer als ik bij de eerste missie opstijg moet ik men wielen intrekken door op 2 te drukken maar als ik dat doe gaat het nog steeds niet, en ik kan niet verder, kan iemand mij aub helpen Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Probeer eens op NUMPAD+ te drukken om de wielen in te trekken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.