Jump to content

GTA IV File check fix 10.3.0


Dvt

Recommended Posts

Het scripten is bijna alweer mogelijk op 1.0.3.0. Alice werkt, en nu is er ook al een File Check Fix uitgebracht door Alexander Blade.

Download hier: File Check fix

De file check in 1.0.3.0 let alleen op de verdachte bestanden die het meest worden veranderd. Dit zijn:

  • animviewer.dat
  • cj_gta.dat
  • default.dat
  • gta.dat
  • handling.dat
  • melee.dat
  • networktest.dat
  • WeaponInfo.xml

De rest van alle bestanden kun je als het goed is wel veranderen én daarmee online spelen!

Goed nieuws dus. En al helemaal nu aru zijn scripthook weer aan het updaten is, dus spoedig zal de modding wereld in GTA IV weer helemaal leven! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt, ik wacht nu al weer met smart op patch 1.0.4.

Modden is leuk, als het voor de ander leuk is. Een mod die je al veel ziet is dat iemand kan dansen. Dat is fun in freemode. Maar ik heb ook alweer mensen gezien met de God mode. En dan heb ik gewoon zoiets van sterf lekker. Deathmatch is gewoon niet leuk als iemand met god-mode komt. Vind het jammer dat zulk soort mods worden gemaakt. Leuke mods zijn Car Spawnser (behale de tug) en die dans mod. Maar de "ik kan lekker toch niet dood mod" is gewoon vervelend voor anderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...