Dvt Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Het scripten is bijna alweer mogelijk op 1.0.3.0. Alice werkt, en nu is er ook al een File Check Fix uitgebracht door Alexander Blade. Download hier: File Check fix De file check in 1.0.3.0 let alleen op de verdachte bestanden die het meest worden veranderd. Dit zijn: animviewer.dat cj_gta.dat default.dat gta.dat handling.dat melee.dat networktest.dat WeaponInfo.xml De rest van alle bestanden kun je als het goed is wel veranderen én daarmee online spelen! Goed nieuws dus. En al helemaal nu aru zijn scripthook weer aan het updaten is, dus spoedig zal de modding wereld in GTA IV weer helemaal leven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Echt, ik wacht nu al weer met smart op patch 1.0.4. Modden is leuk, als het voor de ander leuk is. Een mod die je al veel ziet is dat iemand kan dansen. Dat is fun in freemode. Maar ik heb ook alweer mensen gezien met de God mode. En dan heb ik gewoon zoiets van sterf lekker. Deathmatch is gewoon niet leuk als iemand met god-mode komt. Vind het jammer dat zulk soort mods worden gemaakt. Leuke mods zijn Car Spawnser (behale de tug) en die dans mod. Maar de "ik kan lekker toch niet dood mod" is gewoon vervelend voor anderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ik ga toch nooit online in GTA IV, geen bal aan. Het enige waar ik met smart op zit te wachten is een trainer die werkt met versie 1.0.3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.