sander895 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 waneer er iemand die ik juist heb toegevoegt me invite dan komt er niets van invites bij mij. en als ik die iemand wil inviten dan staat hij niet in mijn gsm/friends.ik kan alleen mijn vrienden uitnodigen die ik vroeger heb toegevoegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 waneer er iemand die ik juist heb toegevoegt me invite dan komt er niets van invites bij mij.en als ik die iemand wil inviten dan staat hij niet in mijn gsm/friends.ik kan alleen mijn vrienden uitnodigen die ik vroeger heb toegevoegt Dit komt omdat je meer dan 50 vrienden hebt in je vriendenlijst. Het is een irritante bug waardoor je sommige mensen niet kan inviten het enigste wat je kan is de vrienden die het minst actief zijn verwijderen dat heb ik ook gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sander895 Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 oh, ok bedankt. k'ga er meschien een paar verwijderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 oh, ok bedankt.k'ga er meschien een paar verwijderen. Als je er een paar meer hebt dan 50 kan het geen kwaad maar als je ze verwijdert hebt moet je ook nog is je ps3 resetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sander895 Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 het werkt,bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.